სკოლის დირექტორთა სათათბირო - ხიდი, რომელიც მშობელსა და სკოლას აკავშირებს
28-08-2018
დაკოპირებულია
-
+
სასკოლო ცხოვრებაში მნიშვნელოვანი სიახლე ინერგება, აქტიურად იქმნება სკოლის დირექტორთა სათათბიროები, სადაც სკოლის წარმატებული მენეჯერები ინოვაციურ საგანმანათლებლო პორტალ Izrune.ge - სთან ერთად ოჯახის, ბავშვის, სკოლისა და სახელწიფოს ერთი მიზნით გაერთიანებასა და მოზარდში მოქალაქეობრივი აზროვნების ჩამოყალიბებას შეუწყობენ ხელს. სათათბირო არის თბილისის წარმატებული სკოლის დირექტორებისა და სოციალურ-საგანმანათლებლო პორტალ Etaloni.ge-ს ავტორის, გოჩა ტყეშელაშვილის ნებაყოფლობითი და დროებითი (2018-2019 სასწავლო წელი) გაერთიანება, რომელიც დაარსებულია შვილების აღზრდა-განათლების პროცესში მშობელთა სისტემური, აქტიური ჩართვის მიზნით და ეყრდნობა Izrune.ge- ს თანამედროვე ტექნოლოგიებისა და წარმატებული სკოლების დირექტორების გამოცდილებას.
სათათბირო საზოგადოებრივ საწყისებზეა შექმნილი და მისი წევრები ზოგადი განათლების განვითარების მიმართულებითა და ფართო სახელმწიფოებრივი ხედვებით იხელმძღვანელებენ.
ამავე დროს, სათათბიროს წევრები არიან აღზრდა-განთლების უპრეცენდენტო სიახლის - Izrune.ge-ს თანამოაზრეები და პარტნიორები.
უკვე დაარსდა ისანი-სამგორისა და გლდანი-ნაძალადევის საჯარო სკოლის დირექტორთა სათათბიროები, რომელთაც ხმათა უმრავლესობით არჩეული თავმდჯომარეები ჰყავთ - თბილისის N106 საჯარო სკოლის წარმატებული დირექტორი თენგიზ გულორდავა და თბილისის N133 საჯარო სკოლი გამორჩეული მენეჯერი ლიანა ფუტკარაძე. სულ მალე მათ თბილისის სხვა რაიონების სათათბიროებიც შეუერთდებიან.
წესდებით, თბილისის სკოლების სათათბიროს ხელმძღვანელობს თავმჯდომარე, რომელსაც ჰყავს 5 თანათავმჯდომარე ტერიტორიული ერთეულების მიხედვით (ისანი-სამგორი; გლდანი-ნაძალადევი; ვაკე-საბურთალო; მთაწმინდა-კრწანისი; დიდუბე-ჩუღურეთი) და ერთი მოადგილე „ეტალონის“ შემოქმედებითი ჯგუფიდან.
სკოლების დირექტორების სათათბიროში გაწევრიანების სურვილი უკვე არაერთმა დირექტორმა გამოთქვა. სათათბირო ღიაა საქართველოს ყველა იმ სკოლის დირექტორისთვის, ვისთვისაც მომავალი თაობის განათლება-განვითარებაზე ზრუნვა ცხოვრების კრედოა. იხილეთ სტატიები ამავე თემაზე: გლდანი-ნაძალადევის სკოლის დირექტორთა სათათბირო შეიქმნა
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“