მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალციხის №5 სკოლის VIა კლასში დედის დღისადმი მიძღვნილი სასწავლო პროექტის -''დედავ, სიცოცხლის დიდო საწყისო'' - პრეზენტაცია და დასკვნითი ღონისძიება გაიმართა.
პრეზენტაციისას მოსწავლეებმა დამსწრეებს პროექტის ფარგლებში ერთი თვის მანძილზე განხორციელებული მრავალფეროვანი აქტივობების შედეგი წარუდგინეს: თავისუფალი თემები - ''წერილი დედას'', ამავე თემაზე შექმნილი ნახატები, ხუთი სიმღერა დედაზე, გაზაფხულზე, სლაიდშოუ, ელექტრონულად მომზადებული მისალოცი ბარათები დედებისა და მასწავლებლებისათვის. მოსწავლეებმა წაიკითხეს ამონარიდები თავისუფალი თემებიდან.
პროექტის ხელმძღვანელი VIა კლასის დამრიგებელი, მათემატიკის მასწავლებელი ნანა დათაშვილი იყო. პროექტში ჩართულები იყვნენ: ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი მაყვალა ბექაური, მუსიკის პედაგოგი მარინა მჭედლიძე, ისტ-ის პედაგოგი ნაირა მელიქიშვილი, სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების პედაგოგი მეგი გურგენიძე.
როგორც მასწავლებლები აღნიშნავენ, მოსწავლეებმა ყველა აქტივობით საოცრად ფაქიზი, თბილი, სათუთი და ამაღელვებელი დამოკიდებულება გამოხატეს დედებისადმი.
ღონისძიების ბოლოს დამრიგებელმა მოსწავლეებს სამახსოვრო ბარათები დაურიგა პროექტის დასკვნითი დავალებით. VIა კლასის მოსწავლეს - ავთანდილ ჯინიუზაშვილს გადაეცა 2016 წლის ''კინგსის'' შემოდგომის კონკურსის გამარჯვებულის დიპლომი (რეგიონის მასშტაბით მათემატიკაში).
პროექტის შესახებ დაწვრილებითი და დეტალური ინფორმაცია განთავსებულია ბლოგზე -http://deda6a.blogspot.com/
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე