მიმდინარე წლის 3-4 ივლისს აბიტურიენტებმა ზოგადი უნარების გამოცდა ჩააბარეს. როგორც აბიტურიენტების უმეტესობა ამბობს, 3 ივლისს, ზოგადი უნარების ტესტის II ვარიანტი რთული იყო და „გარტყმით“ შემოხაზეს, რადგან ვერბალურ ნაწილში დრო არ ეყოთ.
გთავაზობთ სოციალური ქსელიდან აბიტურიენტების შეფასებებს:
„Naec ეს რა საშინელება გააკეთეთ? რას გვერჩოდით მეორე ვარიანტის ბავშვებს? თან უმრავლესობა მათემატიკას აბარებს და რას მივაწეროთ ის, რომ პირველად მთელი გამოცდების განმავლობაში არჩევითი საგანი სავალდებულოზე წინ გაუშვით? ან იმ ბავშვებმა რა დააშავეს, ვინც მათემატიკას არ აბარებს? ეს იყო სისასტიკე! არც ერთ ნაწილში დრო არ მეყო! წლებია ყველა იმას გაიძახის, რომ დრო არ ყოფნით. მოდით აბა იმ ერთ საათსა და ოცდათხუთმეტ წუთში თქვენ მოასწარით ორი უსაზიზღრესი ტექსტის გააზრება, ლოგიკა, წინადადებები და 40 ამოცანის ამოხსნა! ხვალ მათემატიკა მაქვს და ვფიქრობ, საერთოდ წავიდე. რომელი მოტივაციის ამაღლებაზე გაქვთ საუბარი საერთოდ?“...
„ძალიან რთული იყო.ბარიერს გადავლახავ იმედი მაქვს“...
„ყველაზე ცუდი ისაა, რომ მთელი წლის განმავლობაში მეცადინეობ და იცი როგორც უნდა გააკეთო ამოცანა და ამ დროს არ გყოფნის დრო და გიწევს გარტყმით დაწერო. აი, ესაა ტრაგედია“...
„ყველა ამოცანის გამომყვანი ვიყავი მათემატიკურში და დრო არ მეყო. გარტყმით დავწერე. საშინლად მძიმე მომენტია“...
„დრო არ არის საკმარისი. დრო რომ მქონოდა უკეთ გავიაზრებდი და სირთულეზე ხმასაც არ ამოვიღებდი, მაგრამ დროც რომ არ არის და ამავდროულად უსაზიზღრესი ტესტი გიდევს წინ“...
„ყველა ჩემს დღეში ყოფილა. ეს რა იყო ხალხო? თავი სიზმარში მეგონა...გაგვიჩალიჩეს უეჭველი“...
„წელს რომ დაიდება ბანძი ქულები და ბევრიც გარეთ დარჩება (მათ შორის მეც), გააპრავებენ თავის უაზრო გადაწყვეტილებას უნარების მოხსნის თაობაზე. აი ნახეთ, ხალხი ვერ აბარებს და არაა საჭიროო. არადა, კარგი გემრიელი ტესტი რომ ჩაეგდოთ, როგორც წინა წლებში, ასე ხო არ მოხდებოდა“...
„ორივეს თანაბრად ვაკეთებ სახლში, 54-57-მდეც. იქ ვერ დავწერე, მეხუთე დავალების მერე რომ გავიჭედეეე, ვკანკალებდი, თვალცრემლიანი ვუყურებდი მონიტორს. არც მახსოვს რაზე იყო ტექსტი“...
„მეორე ვარიანტელების ემოციების ფონზე დასკვნა არ გამოიტანოთ, პირველი ვარიანტი ვიყავი და ჩემი ვარიანტი რომ დაეწერათ, იმაზეც მასე დაწერდა ყველა. ასე რომ სანერვიულო არაფერია“...
„4 ვარიანტი ვარ და ისე დავიზმენდი მგონი, სჯობს გავთხოვდე“....
„გამოცდა არ იყო რთული... უბრალოდ, ოდნავ აკონტროლეთ ვერბალური ნაწილის დრო... წარმატებები ყველას“...
„ვარჩევ საცოლეს... შეგიძლიათ დაპლიუსდეთ, ვისაც დიდი იმედი აღარ გაქვთ“...
„უნარებზე შევედი მგელივით და გამოვედი კრავივით“...
„აბა,საბერძნეთში ვინ მოდის მოხუცის მოსავლელად?“
„უნარების მეორე ვარიანტმა რა დავაშავეთ?“
„გამარჯობა. მთელი წელი იმისთვის ვათენე და იმისთვის ვიტანჯე, რომ გამოცდაზე გარტყმით მეხაზა პასუხები... ნახვამდის“...
„გამოცდიდან გამოსულს ჯგუფელი მეკითხება: -აუ ნერვიულობისგან დამავიწყდა ბოლო ტექსტის გააზრებაში რაზე იყო საუბარი და ხო არ გამახსენებ? -ჰმმ...არ წამიკითხავს... აი, ასე დავემშვიდობეთ ერთმანეთს. (პ.ს მეც რისთვის ვათენე ღამეები ბიჭოოს)“...
„სულხან კვერნაძის სახელობის უნივერსიტეტი ხო არ დავაარსოთ, ვინც ვერ ვთხოვდებით“...
„ეს უნარების მეორე ვარიანტი ვინც შეადგინა, სრულიად მეორე ვარიანტელი აბიტურიენტების ჩაჭრა ჰქონდა მიზნად თუ რა არის? მითხარით რომ მარტო მე არ გამიჭირდა“...
„მიუხედავად იმისა, რომ ყველაზე ნაკლებად ზოგადი უნარების მეშინოდა, კატასტროფა იყო ეს - მართლა ტაშფანდურით შესული, ტირილით გამოვედი“...
„ერთი ის გოგო დამითაგეთ რა, ბატიაშვილის ფოტო რომ ეყენა ტელეფონზე, ჩემი გმირია და საუკეთესო მინისტრიაო, მაინტერესებს ისევ იმავეს ფიქრობს თუ არა?“
„აქციებისთვის მზად ხართ?“
„ვერბალური ისე რთული იყო, 20 წუთით ადრე დავამთავრე“...
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“