მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N16 საჯარო სკოლის მოსწავლეები პედაგოგთა ხელმძღვანელობით სხვადასხვა შემეცნებით გასვლით აქტივობებში დიდი მონდომებით მონაწილეობენ.
ამჯერად, სკოლის მე-9 მეცხრე კლასის მოსწავლეები და მათ ხელოვნების პედაგოგი მაია ფხაკაძე ზაქარია ფალიაშვილის მუზეუმში იმყოფებოდნენ. მათ გულთბილად უმასპინძლა მუზეუმის ხელმძღვანელმა - მარინე სულაქველიძემ.
მუზეუმი აიიპ „კულტურულ საგანმანათლებლო დაწესებულებათა გაერთიანების“ ფილიალს წარმოადგენს. ააიპისა და მუზეუმის ადმინისტრაციების ორგანიზებითა და მერიის მხარდაჭერით, შენობას, რეაბილიტაცია ჩაუტარდა.
იქ ამ დროისთვის, როგორც გვიყვებიან, ინახება მუსიკალური ინსტრუმენტები, რომლებზეც მუშაობდა ზაქარია ფალიაშვილი.
მუზეუმის დიასახლისმა, სტუმრებს საინტერესო ინფორმაციები გააცნო და ცოდნა აუმაღლა.
„ის კათოლიკური ეკლესიის გუნდში მღეროდა, მისმა შესრულებულმა საგალობელმა განსაკუთრებული ყურადღება მიიქცია“, - ეს მცირე ამონარიდია რაც მუზეუმის დიასახლისმა უამბო მოსწავლეებსა და მასწავლებელს.
აღსანიშნავია, რომ მან ბოლოს მოსწავლეებთან ერთად კომპოზიტორის მუსიკაზე შექმნილი საქართველოს ჰიმნი შეასრულა, რამაც იქ მყოფი თითოეული განწყობა კიდევ ერთხელ აამაღლა.
მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას უწყობს ხელს.
იხილეთ ფოტოები:
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტი USAID-ის მიერ მხარდაჭერილი პროექტის „KIU-ს კიბერუსაფრთხოების ცენტრის“ საქმიანობას აჯამებს
როგორ უნდა შეცვალოთ რეიტინგულ სიაში საგანმანათლებლო პროგრამების ჩამონათვალი - დეტალური ინსტრუქცია და ვადები
„ეს ყველაფერი თავდაუზოგავი შრომის შედეგია“
კურსდამთავრებულები წარმატებული მოსწავლეებიც გახლდათ და ისინი მედლების კანდიდატებიც არიან
სკოლაში კურსდამთავრებულებით ამაყობენ. ასევე განსაკუთრებულ მადლობას სკოლის პედგოგებს უხდიან, რომელთაც მოსწავლეთა განათლებაში უდიდესი წვლილი მიუძღვით
„მთავარია ჩვენ არ გავჭედოთ ქულების ნახვის დროს!“
„ლაშა ბავშვობიდან ძალიან შრომისმოყვარე იყო, მხიარული და კეთილი. ვუყურებ და ისევ ისეთი ბავშვია - დიდი ბავშვი“...