მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
21 მარტი. დინამო არენა - საქართველო-ლუქსემბურგი - 2:0! დღის გმირი - ნაკრები და ბუდუ ზივზივაძე. ფეხბურთელის მიღწევებით დღეს განსაკუთრებით ქუთაისი და იოსებ ოცხელის სახელობის N2 საჯარო სკოლა ამაყობს.
„ბუდუ, მეამაყები!“ - ეს იყო ერთადერთი ფრაზა, რომელიც თამაშის ყურებისას ზივზივაძის მასწავლებელს, კლასის დამრიგებელს, მაია გოცირიძეს, ემოციების ფონზე შეეძლო ეთქვა, თუმცა ახლა, როდესაც ვნებათაღელვა ცოტა ჩამცხრალია, ქალბატონი მაია etaloni.ge-ს ფეხბურთელის ბავშვობაზე უამბობს:
- ბუდუ მე-5 კლასში გადმოვიდა ჩვენს სკოლაში, ხოლო მე-10 კლასიდან სწავლა სპორტულ სკოლაში განაგრძო... საოცრად მოწესრიგებული ბავშვი იყო და მაღალი ნიშნებიც ჰქონდა. არასოდეს იგვიანებდა გაკვეთილზე, არ აცდენდა სკოლას, ვარჯიშობდა და მართლა გასაკვირია, როგორ ასწრებდა სწავლის შეთავსებას წარმატებულ სპორტულ კარიერასთან.
- ქალბატონო მაია, ცელქი მოსწავლე იყო?
- არა... ძალიან მშვიდი და გაწონასწორებული მოსწავლე გახლდათ და მისი ოჯახიც განსაკუთრებული შინაგანი კულტურის მატარებელია. სკოლა რა თქმა უნდა, ხელს უწყობდა, როდესაც შეჯიბრებაზე უწევდა წასვლა და ვამაყობთ, რომ ბუდუ ზივზივაძე ჩვენთან სწავლობდა.
- 21 მარტს, თამაშის დროს, ალბათ განსაკუთრებით ამაყი იყავით, ხომ?
- მხოლოდ ვიმეორებდი „ბუდუ, მეამაყები“! საოცარი შეგრძნებაა, როდესაც შენი მოსწავლე ასეთ მწვერვალებს იპყრობს.
etaloni.ge-სთან საუბრისას, იოსებ ოცხელის სახელობის, ქუთაისის N2 საჯარო სკოლის დირექტორმა, მურად ჯიშკარიანმა კიდევ ერთხელ მიულოცა წარმატება ბუდუ ზივზივაძეს და ისიც გვითხრა, რომ მოსწავლეები დღეს ბევრად ამაყები მივიდნენ იმ სკოლაში, სადაც ფეხბურთელი - საქართველო-ლუქსემბურგის თამაშის გმირი სწავლობდა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა