მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ხშირად გვსმენია ფრაზა, რომ მასწავლებლობა მოწოდებაა, რომელსაც უდიდესი პასუხისმგებლობა ახლავს თან - სწორედ ასე ფიქრობს, ქუთაისის 45-ე საჯარო სკოლის პედაგოგი, ცაცა დალაქიშვილი, რომელიც ბლიც-ინტერვიუში აღნიშნავს, რომ პროფესიას, ახლა რომ ირჩევდეს კვლავ მასწავლებელი გახდებოდა.
თვლის, რომ მოსწავლეების სიყვარულს სამართლიანობით და მათდამი პატივისცემის გამოხატვით იმსახურებს. ამასთან, მიაჩნია რომ მოსწავლეებისთვის დამოუკიდებელი აზროვნების უნარის ჩამოყალიბება მნიშვნელოვანია მათი პიროვნული განვითარებისთვის და მაქსიმალურს აკეთებს იმითვის რომ მის აღსაზრდელებს ყველა საკითხზე გააჩნდეთ თავიანთი შეხედულება და მოსაზრება. მისი საფირმო ფრაზაც, რომელსაც ყველაზე ხშირად გაკვეთილზე იყენებს, ასე ჟღერს - მითხარით თქვენი აზრი...
გთავაზობთ, მოკლე ბლიც-ინტერვიუს:
- კარგი მასწავლებლის სამი აუცილებელი თვისება...
- სამართლიანობა; პასუხისმგებლობა; პროფესიონალიზმი.
- საკლასო ოთახში დისციპლინა ნიშნავს...
- ურთიერთპატივისცემას, განსხვავებული აზრის არსებობას და ჯანსაღ პოლემიკას.
- ფრაზა, რომელსაც ყველაზე ხშირად ვიყენებ გაკვეთილზე...
- მითხარით თქვენი აზრი ამ საკითხზე.
- აბიტურიენტი რომ ვიყო...- ავირჩევდი ისევ ჩემს (მასწავლებლის) სპეციალობას.
- როგორ ფიქრობთ, როგორ დაგახასიათებდნენ თქვენი მოსწავლეები...- სამართლიანი, მომთხოვნი, პასუხისმგებლიანი
- ყველაზე დიდი წარმატება რისთვისაც სასწავლო პროცესში მიგიღწევიათ...- პასუხისმგებლობისა და ურთიერთპატივისცემის უნარების ჩამოყალიბება.
- მოსწავლე რომ ვიყავი, განსაკუთრებით მაინტერესებდა...
- ბუნება, მოგზაურობა, განსხვავებული აზრის ადამიანებთან კომუნიკაცია.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
3 აკრძალვა აპლიკანტებისთვის - NAEC დეტალებზე
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის მიზანი იყო შეკრება-გამოკლებაზე ცოდნის განმტკიცება