მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N128 საჯარო სკოლის პროფესიონალი პედაგოგიური საზოგადოება, დირექციის მხარდამხარ, მუდმივად ცდილობს მოსწავლეებმა მიიღონ საფუძვლიანი განათლება. ამისთვის მნიშვნელოვანია ბავშვების საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა, თუმცა არანაკლებ მნიშვნელოვანია სულიერი საზრდო, რომელიც მოსწავლეებს მრავალმხრივ განვითარებაში ეხმარება.
აქედან გამომდინარე, თბილისის N128 საჯარო სკოლა სხვადასხვა მიმართულებით თანამშრომლობს არაერთ ორგანიზაციასთან, მათ შორის მუზეუმებთანაც.
სწორედ ამ თანამშრომლობის ფარგლებში, თბილისის N128 საჯარო სკოლის IX, X, XI კლასების მოსწავლეები ესტუმრნენ საქართველოს ხელოვნების სასახლეს-კულტურის ისტორიის მუზეუმს ისტორიის პედაგოგების: ნინო ჩხიკვაძისა და თამარ გაგუას ხელმძღვანელობით.
„ვიზიტის მიზანი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა საგანმანათლებლო პროგრამაში „პასუხი ოკუპაციას“. შეხვედრის ხიბლი იმაში მდგომარეობს, რომ ბავშვები არ იყვნენ ლექციის პასიური მსმენელები. ისინი სვამდნენ საინტერესო კითხვებს. პროექტის ფარგლებში ახალგაზრდებმა იმოგზაურეს რუკების ჯადოსნურ სამყაროში, ნახეს უნიკალური გამოცემები და მოისმინეს საქართველოს საზღვრების ისტორია, ნახეს შემეცნებითი ფილმი საქართველოს საზღვრების ისტორიის შესახებ. საინტერესო აღმოჩნდა ამ ღონისძიების პრაქტიკული ნაწილიც. მოსწავლეებმა შეადგინეს სქემები და საკუთარი ხელით შექმნეს რუკები, მარტივი ლოგიკით გაშიფრეს გეოგრაფიული გამოცანები.
პროგრამა დაეხმარა მოსწავლეებს მეტი სიცხადით დაენახათ ოკუპაციის მძიმე შედეგები, სკოლაში დაბრუნებულებს მოეწყოთ დისკუსია, თუ როგორ და რა გზით უნდა მოხერხდეს ამ პროცესის შეჩერება. ვფიქრობთ, მუზეუმში ნანახი და განცდილი დაეხმარება ახალ თაობას მომავალში საქმითა და ცოდნით ღირსეული პასუხი გასცენ ოკუპაციას“, - ნათქვამია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„საფრთხის დონე მაღალი“ - გაფრთხილებას გარემოს ეროვნული სააგენტო ავრცელებს
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
სკოლაში ჯემალ ქარჩხაძის - „ანტონიო და დავითი“ განიხილეს