მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა თამარ მეფის სახელობის გიმნაზიის მოსწავლეები ეროვნულ ფასეულობებზე იზრდებიან. სკოლაში მოსწავლეთა პატრიოტული სულისკვეთების ამაღლებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა, ამიტომ პედაგოგები მოსწავლეებს საქართველოს ისტორიას სიღრმისეულად დ ხარისხიანად ასწავლიან.
31 მარტს, საქართველოს დამოუკიდებლობის მემორანდუმის დღესთან დაკავშირებით, გიმნაზიის მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები ესტუმრნენ საქართველოს საბჭოთა ოკუპაციის ეროვნულ მუზეუმს, რომელიც დაარსდა 2006 წლის 26 მაისს.
მოსწავლეებმა მოინახულეს მუზეუმში დაცული დამოუკიდებელი საქართველოს ბოლშევიკური რუსეთის მიერ ოკუპაცია-ანექსიისა (1921 წლის თებერვალი-მარტი) და ანტისაოკუპაციო, ეროვნულ-განმათავისუფლებელი მოძრაობის (1921-1990) ისტორიის ამსახველი მნიშვნელოვანი დოკუმენტური და ფოტომასალა, აგრეთვე, აღნიშნული მოძრაობის თვალსაჩინო მოღვაწეთა მემორიალური ნივთები და მათ მოღვაწეობასთან დაკავშირებული მასალა.
მოსწავლეები ასევე გაეცნენ 1920-იან-1940-იანი წლების დროს დახვრეტილ და გადასახლებულ მამულიშვილთა სიებს, ქართული ეკლესიის და სასულიერო მოღვაწეთა სასტიკი დევნის შესახებ დოკუმენტურ მასალას.
მოსწავლეებს თან ახლდნენ გიმნაზიის საქართველოს ისტორიის პედაგოგი იოსებ აფაქიძე და კლასგარეშე ღონისძიებების მენეჯერი ნათია პაპინაშვილი.
მოსწავლეებისთვის მუზეუმში სტუმრობა მეტად საინტერესო და შემეცნებითი აღმოჩნდა. მოსწავლეებმა უკეთ გაიაზრეს ოკუპაციის კვალი და სისასტიკე.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოლიმპიადის მეორე ტურის საბოლოო შედეგები ცნობილია - ვინ გადავა III ტურში
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
კონფერენციის მთავარი თემა იყო - პროექტული სწავლება
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე