მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რაგსანა ომაროვა, მარნეულის მუნიციპალიტეტის სოფელ აზიზკენდის საჯარო სკოლის, პროფესიაზე შეყვარებული, განვითარებაზე ორიენტირებული და ენერგიული, ინგლისური ენის მასწავლებელია. მისთვის წარმატებაა, როცა მოსწავლეებს მოტივაციას უმაღლებს და ცდილობს მათთვის სტიმულის მიმცემი იყოს - ამ მიდგომებით კი, მოსწავლეებს განსაკუთრებით შეაყვარა თავი.
Etaloni.ge გიზიარებთ ბლიც-ინტერვიუს პედაგოგ რაგსანა ომაროვასთან:
- კარგი მასწავლებლის სამი აუცილებელი თვისება...
- განვითარებაზე ორიენტირებული; მოწესრიგებული; ენერგიული.
- საკლასო ოთახში დისციპლინა ნიშნავს...
- ყველა მოსწავლის ჩართულობას სასწავლო პროცესში, ქცევის წესების დაცვასა და ურთიერთპატივისცემას.
- ფრაზა, რომელსაც ყველაზე ხშირად ვიყენებ გაკვეთილზე...
- გაიხსენეთ, რა იცით, რა ისწავლეთ წინა გაკვეთილზე?
- აბიტურიენტი რომ ვიყო...
- ჩავერთვებოდი ყველა საინტერესო პროექტში.
- როგორ ფიქრობთ, როგორ დაგახასიათებდნენ თქვენი მოსწავლეები...
- მეგობრული, პოზიტიური, სტიმულის მიმცემი.
- ყველაზე დიდი წარმატება რისთვისაც სასწავლო პროცესში მიგიღწევიათ...
- მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება.
- მოსწავლე რომ ვიყავი, განსაკუთრებით მაინტერესებდა...
- ინგლისური ენა და უნივერსიტეტში სწავლის გაგრძელება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოჯახში უმცროს შვილზე დაინიშნება 50-დან 450 ლარამდე ყოველთვიური დახმარება - ბიუჯეტი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
ზოგან ახალი წლის მოახლოებას დარიჩინის არომატი, ხოლო ზოგან თევზის სუნი გვამცნობს.