მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნინოწმინდის მუნიციპალიტეტის სოფელ გორელოვკის N3 საჯარო სკოლაში სასწავლო წლის განმავლობაში არაერთი საინტერესო პროექტი და აქტივობა ტარდება.
ამჟამად, სკოლაში, სასკოლო პროექტის - „კონფლიქტების მართვა - ეს მშვიდობიანი თანაცხოვრებაა“ ფარგლებში, ხვადასხვა კლასში, ეტაპობრივად იმართება სადამრიგებლო საათი.
მე-5 კლასში, კლასის საათი თამილა ირემაშვილის ხელმძღვანელობით ჩატარდა. აღნიშნულ დღეს, მოსწავლეებმა განიხილეს თემა „როგორ ვმართოთ კონფლიქტი“. მოსწავლეები გაეცნენ კონფლიქტის ტიპებს, მათ ნახეს ფილმი: „ჩაანაცვლე ბულინგი მეგობრობით“.
ფილმის დასრულების შემდეგ კლასში დისკუსია გაიმართა. მოსწავლეებმა შექმნეს პლაკატი.
პირველი და მესამე კლასების მოსწავლეებმა, დამრიგებელ ფატი რაზმაძის ხელმძღვანელობით კი კლასის საათზე, რომელიც სასკოლო პროექტის ფარგლებში ჩატარდა ნახეს მულტფილმი „მტრობა“, ასევე, სასწავლო ანიმაციები, იმსჯელეს ნანახზე, შექმნეს პლაკატი.
ასევე კლასის საათი გაიმართა სკოლის მეექვსე კლასში, სადაც მოსწავლებმა დაამზადეს პლაკატი კონფლიქტის თემატიკაზე.
XI კლასში კი „კონფლიქტის მართვის“ კვირეულის ფარგლებში, კლასის საათი „კონფლიქტის გამოხატვის გზები / კონფლიქტის მოგვარების საუკეთესო საშუალება“ გაიმართა. მოსწავლეებმა წინასწარ მოიძიეს ინფორმაცია აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით, გამართეს დისკუსია, განიხილეს სიტუაციური ამოცანები.
მათ ასევე კლასში, საკუთარი და მეგობრების გამოცდილებები მოიყვანეს მაგალითებად. ისინი შეჯერდნენ, რომ კონფლიქტების მართვა მნიშვნელოვანია.
ასევე, სადამრიგებლო საათი კონფლიქტების მართვაზე ჩატარდა მე-7 კლასში, დამრიგებელ გოჩა აბულაძის ხელმძღვანელობით. ბავშვებმა აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით, საინტერესოდ ისაუბრეს და საჭირო გამოცდილება მიიღეს.
აღნიშნული კვირეულის მეშვეობით მოსწავლეებმა საჭირო ცოდნა მიიღეს, რაც მომავალში აუცილებლად გამოადგებათ.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
როგორ უნდა დაიბრუნოთ გამოცდისთვის გადახდილი თანხა სრულად - ინსტრუქცია
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ღონისძიებას ორგანიზება პედაგოგმა მაყვალა დეკანაძემ გაუწია
ჟესტური ენის მასწავლებელი რაისა დავითულიანი მოსწავლეებს განათლების მნიშვნელობასა და მის შესაძლებლობებზე ესაუბრა
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე