მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წალენჯიხის მუნიციპალიტეტის საჩინოს თემის N2 საჯარო სკოლის ცხოვრება მრავალფეროვნებით გამოირჩევა, რაც მოსწავლეთა მოტივაციაზე დადებითად აისახება.
4 აპრილს, საჩინოს თემის N2 საჯარო სკოლის მე-3 კლასის მოსწავლეები, მშობლებთან ერთად, ესტუმრნენ ოჭანეს დედათა მონასტერს, სადაც ბუნებისმეტყველების მასწავლებელმა - ანნა წულაიამ ბავშვებს ბუნებაში მეტად საინტერესო გაკვეთილი ჩაუტარა თემაზე - „მცენარეთა სამეფო“.
მოსწავლეებმა დაათვალიერეს და გაეცნენ მონასტერში არსებულ ბაღში 112 სხვადასხვა სასიცოცხლო ფორმის მცენარეთა: ხეები, ბუჩქები, ბალახოვანი, ხვიარა წარმომადგენლები. მესამეკლასელებმა იმსჯელეს მცენარეთა ფორმების მნიშვნელობაზე.
„გაკვეთილი ბუნებაში ეხმარება მოსწავლეებს დაკვირვების, შედარების, ანალიზის, მსჯელობის, დისკუსიის, არგუმენტირების, შესაბამისობის დადგენის უნარების განვითარებაში. მშობლების ჩართულობა ზრდის მოსწავლეებში პასუხისმგებლობას და ყურადღებას, დადებითად მოქმედებს ბავშვის და მშობლის ურთიერთობაზე“,- აღნიშნავს პედაგოგი და ასეთი შემეცნებითი გაკვეთილების მნიშვნელობას უსვამს ხაზს.
„მადლობა, მშობლებს და მოსწავლეებს საინტერესო და ნაყოფიერი დღისთვის!“,- დასძენს მასწავლებელი.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოზარდებმა ნახეს სცენაზე გაცოცხლებული ნოდარ დუმბაძის ერთ-ერთი შესანიშნავი ნაწარმოები
ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნეს ვიდეო დავით აღმაშენებელზე
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე