ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის მოსწავლის - ხატია ბაკურაძის წარმატება ნახატების საერთაშორისო ფესტივალზე
16-04-2024
დაკოპირებულია
-
+
ქუთაისის N40 საჯარო სკოლას ბევრი გამორჩეული მოსწავლე ჰყავს, რომლებიც არა მხოლოდ ადგილობრივი მასშტაბით აღწევენ წარმატებას, არამედ ქვეყნის ფარგლებს გარეთაც. ისინი ხელოვნებისა და სპორტის სხვადასხვა სახეობაში არიან ჩართულნი და გამოირჩევიან მიზანსწრაფულობით, გონიერებით, შრომისმოყვარეობით.
ამჯერად, სკოლა მე-8ა კლასის (კლ.ხელმძღვანელი თეა მეშველიანი) წარჩინებულ მოსწავლეს- ხატია ბაკურაძეს გვაცნობს. ის ხატვითაა გატაცებული და აპირებს ხელოვნების ამ დარგს საფუძვლიანად დაეუფლოს. ხატია აქტიურად მონაწილეობს კონკურსებსა და გამოფენებში და მისი ნამუშევრები მოწონებას იმსახურებს.
21-26 მარტს პრაღაში N studia-ს პარტნიორების ორგანიზებით გაიმართა საერთაშორისო ფესტივალი, რომელშიც მონაწილეობდნენ ავსტრიის, ბულგარეთის, უკრაინის, რუმინეთის, სერბეთის, პოლონეთის, ესტონეთის და საქართველოს ხელოვანი ბავშვები. ქუთაისიდან შეირჩა ახალგაზრდული ცენტრის ვოკალური და სამხატვრო სტუდიების შემოქმედი ბავშვები. რჩეულ 11 ახალგაზრდას შორის იყო ხატია ბაკურაძეც.
საფესტივალო პროგრამის ფარგლებში ქალაქის ცენტრალურ მოედანზე მოეწყო ნახატების გამოფენა. საინტერესოა ის ფაქტი, რომ ავტორს თავად უნდა აერჩია თემატიკა და დაეხატა განსაზღვრულ დროში. ხატიამ მეგრულ-კოლხური მითოლოგიიდან აირჩია სიუჟეტი და შექმნა ულამაზესი ტყაშმაფა. მისმა ნახატმა უმაღლესი შეფასება და უცხოელი სპეციალისტებისა და მნახველების მოწონება დაიმსახურა. მას გადაეცა სპეციალური მედალი.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ხატიამ არა მხოლოდ თავისი ნახატით დაიმსახურა ფესტივალის მონაწილეთა მოწონება და სიყვარული, არამედ თავი გამოიჩინა კომუნიკაციის უნარით. ის სრულყოფილად ფლობს ინგლისურ და რუსულ ენებს. ფესტივალის მონაწილეები ძირითადად ინგლისურად ურთიერთობდნენ. როცა ბავშვებს რამის გადათარგმნა გაუჭირდებოდათ, ხატია იყო მათი თარჯიმანი.
„შთაბეჭდილებებით აღსავსე დაბრუნდა ხატია მშობლიურ სკოლაში დიდი გეგმებითა და მიზნებით. ვუსურვოთ წარმატებები და დასახული მიზნების ასრულება ჩვენს ნიჭიერ და პერსპექტიულ მოსწავლეს“,- სიამაყით აღნიშნავენ ქუთაისის N40 საჯარო სკოლაში.
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე