მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აკაკი ჩხენკელის სახელობის ქალაქ ხონის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლეები აქტიურად ერთვებიან საგანმანათლებლო ინიციატივებში, თავიანთ იდეებს ფართო საზოგადოებას აცნობენ და წარმატებასაც აღწევენ.
ამჯერად, მოსწავლეებმა სტივ ჯობსის ამერიკული აკადემიის საგრანტო კონკურსში გაიმარჯვეს, გამარჯვებული მოსწავლეები არიან: 100%-იანი გრანტის მფლობელი პირველკლასელი ანდრია ბახტაძე და მეათეკლასელი გიორგი მეძველი.
ასევე, 60%-იანი გრანტის მფლობელები- დავით გებუაძე, გაბრიელ სანოძე, ბესიკი გოფოძე, მარიამ ბაგაშვილი, ანასტასია კეთილაძე - მე-2 კლასის მოსწავლეები; მართა შათირიშვილი და დავით სულაბერიძე - მე-3ბ კლასის მოსწავლეები; გიგა ჭოლოკავა - მე-3ა კლასის მოსწავლე; მარიამ ქარქაშაძე, ანანო კუხალაშცილი და მათე ბარაბაძე - მე-4ბ კლასის მოსწავლეები; ბარბარე ჯალაღანია - მე-5ა კლასის მოსწავლე; ლუკა ზვიადაზე, გიორგი ჩარგეიშვილი - მე 5ბ კლასის მოსწავლე; აკო ციცხვაია - მე-6ა კლასის მოსწავლე; დათო უგულავა - მე-7ბ კლასის მოსწავლე; ელენე გვიჩიანი და აკაკი ზვიადაძე - მე-7ა კლასის მოსწავლე; ივერი ჭავჭანიძე, მარიამ სანოძე და ნინი მაღლაკელიძე მე-8ბ კლასის მოსწავლეები.
სკოლაში მოსწავლეთა წარმატება ახარებთ და წინსვლას უსურვებენ.
იხილეთ ფოტო:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
11-12 თებერვალს საქართველოში შედარებით ცივი და უნალექო მინდი შენარჩუნდება.
IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად შავიზღვისპირეთში გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეებმა მუზეუმში წარმოდგენილი ექსპონატები დიდი ინტერესით დაათვალიერეს
„სული აღმშენებელი“ - ასე უწოდეს უშგულის საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებლის, ვერიკო ავალიანის ხელმძღვანელობით ჩატარებულ ღონისძიებას
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე