სიახლეები
სკოლები

თბილისის N103 საჯარო სკოლაში პირველკლასელებმა დედაენის დღე მრავალფეროვანი აქტივობებით აღნიშნეს
16-04-2024
-
+


თბილისის N103 საჯარო სკოლაში დედაენის დღე განსაკუთრებულად აღინიშნა. 

„სამი ღვთაებრივი საუნჯე დაგვრჩა ჩვენ მამა-პაპათაგან: მამული, ენა, სარწმუნოება. თუ ამას არ ვუპატრონეთ, რა კაცები ვიქნებით, რა პასუხს გავცემთ შთამომავლობას?... ენა საღმრთო რამ არის, საზოგადო საკუთრებაა, მაგას კაცი ცოდვის ხელით არ უნდა შეეხოს...“ აკი არც დავანებეთ, მუდამ გვემახსოვრება და აღვნიშნავთ ამ უმნიშვნელოვანეს დღეს ჩვენს ისტორიაში. 14 აპრილს ქართული ენის დღეა“, - ერთხმად აღნიშნეს სკოლაში და ილია ჭავჭავაძის უკვდავ ფრაზას მოუხმეს. 

ქართული ენის დღესასწაულს, რომელიც 1978 წლის მოვლენების აღსანიშნავად დაწესდა, მრავალფეროვანი აქტივობებით, სიამოვნებით შეუერთდნენ  N103 საჯარო სკოლის I კლასის მოსწავლეები, პედაგოგ ნატალი წიკლაურის ხელმძღვანელობით.

ჩატარდა კონკურსები : კალიგრაფიის, კითხვის - „ვინ არის კარგი მკითხველი“, „საუკეთესო დეკლამატორი“, სადაც პატარებმა საუკეთესოდ წარმოაჩინეს თავიანთი შესაძლებლობები.

აგრეთვე მოსწავლეები იმყოფებოდნენ დედაენის ბაღში, სადაც წარმოთქვეს ლექსები, შეასრულეს სიმღერა და ყვავილებით შეამკეს დედაენის ძეგლი.

„პატარებმა ასე გამოხატეს თავიანთი სითბო და სიყვარული ქართული ენისადმი. ყველას გილოცავთ ამ ღირსშესანიშნავ დღეს“,- აღნიშნავენ სკოლაში და ღონისძიების მნიშვნელობას უსვამენ ხაზს. 

იხილეთ ფოტოები:

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

11-12 თებერვალს საქართველოში შედარებით ცივი და უნალექო მინდი შენარჩუნდება.

სპეციალური მოთხოვნები ბაღების თანამშრომლებისთვის - დოკუმენტი

ახალი სასწავლო წლის დაწყებამდე მოსწავლეები 150-ლარიან დახმარებას მიიღებენ - ვის ეკუთვნის დაფინანსება 

ქართული ენის მოსამზადებელი პროგრამის გამოწვევებზე კვლევების ეროვნული ცენტრი ანგარიშში საუბრობს

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

პროექტის მიზანია, საქართველოს ისტორიისა და მეფეების შესახებ ინფორმაციის მიღება და გააზრებ



საინტერესო

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

თუ არ იცით, რომ იოსებ გრიშაშვილი, ვასილ ბარნოვი, ეგნატე ნინოშვილი  - იცით ამ მწერლების ნამდვილი სახელი და გვარი ?

სიახლეები
საზოგადოება