მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N4 საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა განვითარებაზე, მოტივირებასა და ცოდნის გაღრმავებაზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოა შექმნილი.
აღსანიშნავია, რომ IX კლასში საგანი სამხედრო საქმე ისწავლება, პედაგოგი კი თადარიგის მაიორი კახაბერ გიორგაძეა. საგნის მიზანია მოსწავლეების პატრიოტული სულისკვეთებისა და მოქალაქეობრივი თვითშეგნების ამაღლება. როგორც სკოლაში გვიყვებიან, დისციპლინის შინაარსიდან გამომდინარე, თავდაცვის სამინისტროს დაქვემდებარებაში არსებულ ქვედანაყოფებში, პრაქტიკული მეცადინეობების ჩატარება აქტუალურია.
10 აპრილს თავდაცვის ძალების სენაკის მე-2 ქვეითი ბრიგადის ბაზაზე ღია კარის დღე მოეწყო. სკოლის IX-X კლასის მოსწავლეები და მასწავლებლები ბაზაზე არსებულ გმირთა მემორიალს, მე-2 ქვეითი ბრიგადის ისტორიას, ბაზაზე არსებულ სამხედრო ტექნიკას გაეცნენ. მათ ბაზის ინფრასტრუქტურა დაათვალიერეს.
სამხედრო ინსტრუქტორებმა ტექნიკისა და იარაღის გამოყენების წესებსა და მოქმედების პრინციპებზე ისაუბრეს. სამედიცინო ინსტრუქტორებმა კი, მოსწავლეებს პირველადი სამედიცინო დახმარების აღმოჩენის წესები გააცნეს. მოსწავლეებმა სამხედროებთან ერთად ისადილეს და სამახსოვრო ფოტოები გადაიღეს.
ღონისძიებაში 25 მოსწავლე, 2 მასწავლებელი - თადარიგის მაიორი, კახაბერ გიორგაძე და X კლასის დამრიგებელი სალომე სხულუხია, სკოლის დირექტორი - მაკა გუბელაძე და სსსმ მოსწავლის დედა - ეკა ანასაშვილი მონაწილობენდნ.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ვალდებულება მთავრობამ 2026 წლის 1-ელ ოქტომბრამდე უნდა შეასწრულოს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
თამარ მეფის სკოლა-გიმნაზიის უფროსკლასელები კავკასიის უნივერსიტეტის წარმომადგენლებს შეხვდნენ
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე