მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ანდრია რაზმაძის სახელობის ქალაქ ქუთაისის N41 ფიზიკა - მათემატიკის საჯარო სკოლის მოსწავლეებისთვის სასწავლო-შემეცნებითი გასვლითი ღონისძიება გაიმართა.
12 აპრილს, VIIა კლასის და VIIგ კლასის მოსწავლეები გეოგრაფიის მასწავლებელ ნინო ციბაძის ხელმძღვანელობით, აკაკი წერეთლის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გეოგრაფიის დეპარტამენტს ეწვივნენ.
ბავშვებმა დაათვალიერეს გეოლოგიური მუზეუმი, სადაც მათ საინტერესო მინი ლექცია ჩაუტარა უნივერსიტეტის ასოცირებულმა პროფესორმა ფ. ჯინჯიხაძემ.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ულამაზესმა მინერალებმა და ასევე უძველესმა პალეონტოლოგიურმა მასალებმა მოსწავლეთა დიდი დაინტერესება გამოიწვია.
აღსანიშნავია, რომ მომხსენებელმა და პედაგოგმა მოსწავლეთა დასმულ ყველა შეკითხვას, საინტერესო და ამომწურავი პასუხები გასცეს,
დასასრულს, ბავშვებს გაესაუბრა დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, ასოცირებული პროფესორი ც. დავითულიანი. მან ყურადღება გაამახვილა გეოგრაფიის მნიშვნელობაზე თანამედროვე სამყაროში, აჩვენა მათ უნიკალური, საუკუნის წინანდელი რელიეფური რუკები და ხელსაწყოები.
VII კლასის მოსწავლეებმა და მათმა პედაგოგმა დიდი მადლობა გადაუხადეს უნივერსიტეტის თანამშრომლებს და გამოთქვეს სურვილი კვლავ ესტუმრონ უმაღლესი განათლების ამ კერას ქუთაისში.
აღსანიშნავია, რომ VIIა კლასის დამრიგებელი თინათინ აბაშიძე გახლავთ, VIIგ კლასის კი - მედეა დარსაველიძე.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ინფორმაცია მაგისტრანტობის მსურველებისთვის
ახალი სასწავლო წლის დაწყებამდე მოსწავლეები 150-ლარიან დახმარებას მიიღებენ - ვის ეკუთვნის დაფინანსება
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
️დღემ ძალიან ემოციურ და სასიამოვნო გარემოში ჩაიარა
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე