„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი თელავის მუნიციპალიტეტს სტუმრობდა. თელავის N7 საჯარო სკოლაში მუნიციპალიტეტის 13 სკოლის 65 მოსწავლე შეიკრიბა, რომლებიც ერთმანეთს ინტელექტსა და ცოდნაში შეეჯიბრნენ.
სკოლების სკოლების მე-6 და მე-7 კლასელებისგან დაკომპლექტებულ გუნდებს შორის კი 2024 წლის „თელავის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდა. თითოეული გუნდი 5-5 მოსწავლისაგან შედგებოდა. გუნდის აზრის მოსმენასა და პასუხის მიღების საბოლოო გადაწყვეტილებაზე კი პასუხისმგებლობა გუნდების კაპიტნებს ეკისრებოდათ.
მონაწილეებს აქტიურად გულშემატკივრობდნენ ადგილობრივი ხელისუფლებისა და სასკოლო საზოგადოების წარმომადგენლები.
მონაწილეებს გამამხნევებელი სიტყვებით მიმართეს თელავის მერის მოადგილე ფიქრია ყუშიტაშვილმა და თელავის მუნიციპალიტეტის მერიის კულტურის, განათლების, სპორტისა და ახალგაზრდობის საქმეთა სამსახურის უფროსიმა მაია დათუნაშვილმა.
ღონისძიების მსვლელობისას, სპეციალური დიპლომებით დაჯილდოვდნენ izrune.ge-ში ჩართული გამორჩეულად წარმატებული მოსწავლეებიც.
20 კითხვის შედეგებით კი გამარჯვებული გუნდების ვინაობაც გაირკვა:
2024 წლის „თელავის ეტალონი გუნდის“ წოდება და პირველობა 85 ქულით მოიპოვა ქვემო ხოდაშნის საჯარო სკოლის გუნდმა. გუნდს ხელმძღვანელობდა VII კლასის მოსწავლე მარიამ შიუკაშვილი, ხოლო შემადგენლობაში შედიოდნენ: ქეთევან ბურნაძე VII კლასი, დიანა ბასილაშვილი VII კლასი, თამუნა ომანაშვილი VII კლასი და ქეთი შარუმაშვილი VII კლასი.
მეორე ადგილი 82 ქულით მოიპოვა ვარდისუბნის საჯარო სკოლის გუნდმა. აღსანიშნავია, რომ მეორე და მესამე ადგილზე გასულმა გუნდებმა ორივემ 82-82 ქულა დააგროვეს, თუმცა ვარდისუბნის საჯარო სკოლის გუნდს ამისთვის 86 წამი დასჭირდა, ხოლო მესამე ადგილზე გასულ - ლაფანყურის საჯარო სკოლას 155 წამი.
ვარდისუბნის სკოლის გუნდს ხელმძღვანელობდა VII კლასის მოსწავლე დავით თუშიშვილი. შემადგენლობაში კი იყვნენ: დაჩი ხარაშვილი VII კლასი, ლიზი ნახუცრიშვილი VII კლასი, ნინი თუშიშვილი VII კლასი და ნინო სოზაშვილი VII კლასი.
მესამე ადგილზე გასულ ლაფანყურის საჯარო სკოლის კაპიტანი იყო VI კლასელი ზურაბ აივაზაშვილი. გუნდში კი იყვნენ: ლევან ფირალიშვილი VII კლასი, დაჩი ახალაური VI კლასი, ელენე წოწკოლაური VII კლასი და სანდრო იარაჯული VII კლასი.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“