მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალქალაქის მუნიციპალიტეტის სოფელ კიროვაკანის საჯარო სკოლის მოსწავლეები ქართულ ენას სახალისო და მრავალფეროვანი აქტივობებით სწავლობენ. გაკვეთილები საინტერესო აქტივობებზე დაყრდნობით მიმდინარეობს.
ქართული ენის უფროსი მასწავლებელი ნაიარა ჯინისისანი მე-5 - მე-7 კლასის მოსწავლეებთან ერთად გეგმავს და ატარებს ინტეგრირებულ, ადაპტირებულ და ეროვნულ მიზნებსა და გეგმებზე ორიენტირებულ გაკვეთილებს.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, საგნის მასწავლებელი ფიქრობს, რომ თითოეული აქტივობა ავითარებს დაწყებითი და საბაზო საფეხურის მოსწავლეთა სათანადო უნარებს, რაც მნიშვნელოვანია როგორც ქართული ენის სწავლების მიმართულებით, ასევე პრაქტიკაში გამოყენების დროს.
აღსანიშნავია, რომ მოსწავლეებს ძალიან მოსწონთ კომპლექსური დავალებები. ხალისით და დიდი ინტერესით ამზადებენ სახელმძღვანელოში შემოთავაზებულ რესურსებს და შემდგომ იყენებენ, რაც ამაღლებს მათ ცოდნასა და მოტივაციას.
აღსანიშნავია, რომ სკოლაში აქტიურად ეწყობა შეხვედრები სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისა და ახალი, ეფექტური მეთოდების დანერგვის მიზნით.
„ქართული ენის კათედრაზე პერიოდულად ვატარებთ შეხვედრებს, ვსაუბრობთ მოსწავლეთა საჭიროებებსა და ინტერესებზე, ვთანხმდებით სტრატეგიულ მიდგომებსა და მეთოდებზე და ვცდილობთ ჩვენი გაკვეთილები იყოს მოსწავლეებისთვის ხალისიანი, საინტერესო და სახელმწიფო ენის სწავლება-განვითარების ხელშემწყობი“, - გვიყვებიან სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
დაფიქსირდა თუ არა მუნის შემთხვევები სკოლებსა და ბაღებში - etaloni.ge ოფიციალურ უწყებებს დაუკავშირდა
IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად შავიზღვისპირეთში გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე