მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ამჯერად, სკოლაში, ინტელექტუალური თამაში „რა? სად? როდის?“ ჩატარდა, რომელშიც მე-8, მე-9, მე-10, მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობდნენ.
ინტელექტუალური თამაშის კითხვები მოიცავდა შემდეგ საგნებს: საქართველოს და მსოფლიოს ისტორია, გეოგრაფია, მშობლიური (სომხური) ენა.
ინტელექტუალური თამაშის მიზანი იყო მოსწავლეების ცოდნის გაღრმავება და ცნობიერების ამაღლება. მონაწილე გუნდებს გადაეცათ სიგელები.
ღონისძიების ორგანიზატორები იყვნენ ბოლნისის N2 საჯარო სკოლის პედაგოგები: სვეტლანა სარქისიანი, გაიანე ხაჩატურიანი, ნაზიკ თეიმურაზიანი.
აღსანიშნავია, რომ სკოლაში მოსწავლეთა სხარტი და ანალიტიკური აზროვნების გაუმჯობესებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სკოლაში საპატიო სტუმრებს სიხარულით დახვდნენ
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე