მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ანდრია რაზმაძის სახელობის ქალაქ ქუთაისის N41 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლაში დედაენის დღე მრავალფეროვანი კვირეულით აღინიშნა.
„ქართული ენის კვირეულის“, ფარგლებში, 15 აპრილს, მე-10დ კლასის მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პროექტი, სახელწოდებით - „რა ენა წახდეს, ერიც დაეცეს“.
მოსწავლეებმა: ილია ლობჯანიძემ, ალექსანდრე ლორთქიფანიძემ, თამთა და ანანო ახალაძეებმა, მარიამ ალხაზაშვილმა და მარიამ ოქროპირაშვილმა, პროექტი, დამრიგებელისა და ქართულის მასწავლებელის ნინო ბენდელიანის ხელმძღვანელობით განახორციელეს.
მონაწილეებმა მეტად საინტერესოდ და ემოციურად ისაუბრეს მშობლიურ ენაზე, ქართველთა შორის წერა-კითხვის გამავრცელებელ საზოგადოებასა და მათ ღვაწლზე, მამულიშვილებზე, რომლებიც ფინანსურად ეხმარებოდნენ აღნიშნულ საზოგადოებას.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, დამსწრეებმა ძალიან კარგად შეაფასეს მოსწავლეთა ნაშრომი.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სკოლაში საპატიო სტუმრებს სიხარულით დახვდნენ
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე