მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქართულ-ევროპული სკოლა „ორნატში“ არა მარტო მაღალი ხარისხის სასწავლო პროცესი მიმდინარეობს, არამედ შექმნილია გარემო, რომელიც მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფართოებაზეა ორიენტირებული.
აღსანიშნავია, რომ სკოლას ლატვიელი სტუმრები ეწვივნენ, მოსწავლეებმა კი, მათთვის გიდების როლი მოირგეს და ამოგზაურეს საქართველოში. 11 აპრილს კი, სტუმრები აღმოსავლეთ საქართველოში წაიყვანეს.
ამჯერად, გიდის როლი მე-8 და მე-9 კლასის მოსწავლეებმა მოირგეს და მცხეთისა და თბილის ღირსშესანიშნაობები აჩვენეს სტუმრებს.
გასვლითი პროექტის - „გააცანი შენი სამშობლო“, ფარგლებში მოსწავლეებმა ინგლისურ ენაზე მოამზადეს ყველა ობიექტის შესახებ ინფორმაცია სტუმრებისათვის. მათ მოინახულეს სვეტიცხოველი და სამთავროს დედათა მონასტერი მცხეთაში, თბილისში კი აბანოთუბანი, ძველი თბილისური სახლები, რიყე, სამების საკათედრო ტაძარი და ეროვნული გალერია, სადაც სტუმრებმა დიდი ინტერესით დაათვალიერეს ნიკო ფიროსმანის ნამუშევრები.
პროექტის ხელმძღვანელები გახლავთ: დირექტორი სოფიო კვინიკაძე და ინგლისური ენის პედაგოგი მეგი იმნაძე.
„ჩვენი ლატვიელი სტუმრები აღფრთოვანებას ვერ მალავდნენ და ძალიან მოხიბლულნი დარჩნენ ჩვენი ლამაზი საქართველოს მონახულებით“, - ასე აფასებენ სკოლაში ვიზიტორების შთაბეჭდილებებს და დღეებს, რომლებიც დაუვიწყარ მოგონებად დარჩება სკოლის ისტორიაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იცვლება მასწავლებლის განათლებისადმი დადგენილი მოთხოვნები - მთავრობის დოკუმენტი
ახალი სასწავლო სემესტრის დაწყების შემდეგ, თბილისისა და რეგიონების 31 საჯარო სკოლაში უკვე ჩატარდა შეხვედრა
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო