მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N32 საჯარო სკოლაში წიგნიერების დონის ამაღლებასა და მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა. დირექციისა და პედაგოგთა ხელმძღვანელობით, ბავშვები სხვადასხვა საგანმანათლებლო პროექტსა და აქტივობაში დიდი ენთუზიაზმით ერთვებიან.
ამას ადასტურებს, ისიც, რომ „ფრანკოფონია 2024“ - დღეებთან დაკავშირებით ქუთაისის N32 საჯარო სკოლაში მე-5 და მე-6 კლასების მოსწავლეებისთვის მოეწყო აქტივობა - „ზღაპრის კითხვა“, რომელსაც პედაგოგი სოფო მურუსიძე ხელმძღვანელობდა.
ბავშვებმა წაიკითხეს მათთვის ერთ-ერთი ყველაზე საყვარელი ფრანგი მეზღაპრის - შარლ პეროს ცნობილი ზღაპარი „წითელქუდა“ „Le petit chaperon rouge“.
ამის შემდგომ, სკოლაში, მოსწავლეთა მონაწილეობით ჩატარდა სხვადასხვა სახალისო აქტივობა. ბავშვებმა საინტერესო თემატური ნამუშევრები შექმნეს, სადაც შემოქმედებითი უნარები წარმოაჩინეს.
ეს დღე ძალიან საინტერესო, დასამახსოვრებელი იყო თითოეული მოსწავლისთვის.
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები, ღონისძიებები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობას ზრდის და მათ განწყობას უმაღლებს.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
2024 წლის ათასწლეულის ინოვაციის კონკურსის გამარჯვებულების ვინაობა ცნობილია
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის თემა გახლდათ - „ფიზიკისა და მეცნიერების განვითარება“