მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აკაკი წერეთლის სახელობის ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ მეორე სვირის N1 საჯარო სკოლა მოსწავლეებს მრავალფეროვან და მეტად საინტერესო სასწავლო დღეებს სთავაზობს.
ახლახან, მეორე სვირის N1 საჯარო სკოლაში საზოგადოებრივი მეცნიერებების კათედრის ინიციატივით, მიიწვიეს ამავე სკოლის კურსდამთავრებული ისტორიკოსი ვიტალი მაჭავარიანი.
სტუმარმა მოსწავლეებისთვის წაიკითხა ლექცია თემაზე - როგორ მივიდა საქართველო 1918 წლის 26 მაისის დამოუკიდებლობამდე.
ლექციაზე ისტორიკოსმა დეტალურად განიხილა ყველა ის გამოწვევა და ისტორიული პერიპეტია, რომელთა წინაშეც იდგა აღნიშნულ პერიოდში ჩვენი ქვეყანა.
შეხვედრას ესწრებოდნენ საბაზო და საშუალოს საფეხურის მოსწავლეები და პედაგოგები.
სალექციო კურსის დასრულების შემდეგ გაიმართა ინტელექტუალური შეჯიბრი - „ცოდნის კომპასი“, რომელიც ძირითადად ეხებოდა 1918 -1921 წლების საქართველოს დემოკრატიულ რესპუბლიკას.
გუნდები აქტიურად ჩაერთნენ თამაში, დიდი მონდომებით ცდილობდნენ საკუთარი ცოდნის წარმოჩენას.
ყველა მოსწავლემ წარმატებით შეძლო ასპარეზობა, გამარჯვებული კი 12 ქულით გუნდი- „ შავი მარგალიტი“ გახდა.
სკოლაში მოსწავლეთა შემართება ახარებთ და მადლობას უხდიან ყველას ვისაც ამ საინტერესო ღონისძიების ჩატარებაში მიუძღვის წვლილი.
„წარმატებები ჩვენი სკოლის მოსწავლეებს! მადლობა საზოგადოებრივი მეცნიერების კათედრას და ბატონ ვიტალი მაჭავარიანს!“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტო-ვიდეომასალა:20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო