მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დღეს, 13 მაისს საქართველოს სახელმწიფო და კერძო უნივერსიტეტების სტუდენტების ნაწილმა აუდიტორიები დატოვა და „უცხოური გავლენის გამჭვირვალობის“ შესახებ კანონპროექტი აქციებზე გასვლით გააპროტესტა. ახალგაზრდებს მხარდაჭერა პროფესორთა ნაწილმა გამოუცხადა.
დილიდან ვრცელდება სხვადასხვა უნივერისტეტის ლექტორთა მიერ ცარიელ აუდიტორიებში გადაღებული ფოტოები და სტუდენტთა მხარდამჭერი პოსტები.
გავრცელდა თსუ-ს პროფესორ-მასწავლებელთა ნაწილის განცხადებაც.
სოციალურ ქსელში იწერება სტუდენტების ნაწილის მიმართვაც „უცხოური გავლენის გამჭვირვალობის“ შესახებ კანონის გაპროტესტების თაობაზე.
ასევე ვრცელდება იმ უნივერსიტეტების სია, რომელთა სტუდენტთა ნაწილიც პროტესტს უერთდება:
თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი;
ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი;
თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი;
ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი;
საქართველოს შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტი;
თბილისის სამხატვრო აკადემია;
GIPA - საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი;
საქართველოს უნივერსიტეტი;
კავკასიის უნივერსიტეტი;
GAU - ქართულ ამერიკული უნივერსიტეტი;
ბიზნესის და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი;
სეუ - საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი;
თავისუფალი და აგრარული უნივერსიტეტები;
ალტე უნივერსიტეტი;
სულხან-საბა ორბელიანის უნივერსიტეტი;
გრიგოლ რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტი;
საავიაციო უნივერსიტეტი;
შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი - IBSU;
ევროპის უნივერსიტეტი;
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი - CIU
სამცხე ჯავახეთის-სახელმწიფო უნივერსიტეტი;
სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი;
საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი
უნივერსიტეტი ალტერბრიჯი;
საქართველოს საერთაშორისო უნივერსიტეტი;
ბათუმის საზღვაო აკადემია;
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი;
თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის უნივერისტეტი;
გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
(ინფორმაცია განახლებადია და მოცემულია სტატიის მომზადების მდგომარეობით)
შეგახსენებთ, რომ პარლამენტმა „უცხოური გავლენის გამჭვირვალობის“ შესახებ კანონი მესამე მოსმენით დღეს დილით დაუჭირა მხარი. პლენარულ სხდომაზე კანონის მესამე მოსმენა კი 14 მაისს გაიმართება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა