სიახლეები
სკოლები

„ენობრივი საუბარი“-  ნახუნაოს საჯარო სკოლის მე-6 კლასში საინტერესო პროექტი განხორციელდა 
30-05-2024
-
+


მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნახუნაოს საჯარო სკოლაში სასწავლო წელი აქტიურად მიმდინარეობს. 

ამჯერად, მე-6 კლასში, ქართულ ენასა და ლიტერატურაში საკლასო პროექტი - „ენობრივი საუბარი“ განხორციელდა. მას მასწავლებელი ლიანა ბერია უძღვებოდა. 

როგორც სკოლაში ამბობენ, მათთვის ამ პროექტში მონაწილეობა ნამდვილად გამოწვევა იყო, რადგან მოსწავლეებმა თვად შექმნეს და დახატეს ანიაცია - „დათო და დათვი“. ეს თემა ძალიან საინტერესო აღმოჩნდა მოსწავლეთათვის. მათ ფუნქციები გადაინაწილეს, ბროშურა შექმნეს, პრეზენტაციები გამართეს და პროექტის ბოლოს, შედეგები შეაჯამეს. 

აღნიშნული პროექტის სტრატეგიული მიზანი სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა იყო.

პროექტის შესახებ დეტალურ ინფორმაციას თავად სკოლა გვაწვდის, რასაც უცვლელად გთავაზობთ: 

„ენობრივი საუბარი“

1. პროექტის სახელი: „ენობრივი საუბარი“

2. პროექტის მოკლე აღწერა: პროექტის სტრატეგიული მიზანია ნახუნაოს საჯარო სკოლის მოსწავლეების მიერ ანიმაციის შექმნა.

3. პროექტის სრული აღწერა:

პრობლემის განსაზღვრა

საინტერესო და შემეცნებითი ანიმაცია მოსწავლეებს გაუმარტივებს და გაუხალისებს ენის შესწავლის პროცესს. ანიმაცია „დათო და დათვის“ შექმნით ბავშვები გმირთან ერთად სახალისო სიტუაციებში იმოგზაურებენ ბუნების გარემოში, განიცდიან მოულოდნელ სიხარულს, დათვთან ერთად ატარებენ მეგობრობის ბედნიერ წუთებს, ასაჩუქრებენ დათვს და დათვიც ასაჩუქრებს ბავშვებს.

მიზანი

პროექტის სტრატეგიული მიზანია ნახუნაოს საჯარო სკოლის მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა სასწავლო პროცესში, რათა მოსწავლეებმა  ანიმაციის საშუალებით განავითარონ შემოქმედებითი უნარი. 

პროექტით დასახული მიზნის უზრუნველსაყოფად აუცილებლად მიგვაჩნია შემდეგი ამოცანის განხორციელება:

ა) სამუშაო ჯგუფის ფორმირება.

ბ) ჯგუფზე ფუნქციის გადანაწილება.

გ) კონკრეტული სამუშაოს დროულად შესრულება.

პროექტის განხორციელების გზები

პროექტი განხორციელდება სამი თვე (მაარტი, აპრილი, მაისი, ).

პროექტს განახორციელებს სამუშაო ჯგუფი (მე–6 კლასი).

მასწავლებლის ფუნქციაა უხელმძღვანელოს პროექტით გათვალისწინებული ღონისძიებების განხორციელებას.დაგეგმოს სამოქმედო გეგმა და ჩაატაროს მონიტორინგი.

სამუშაო განრიგი

სამუშაოს დასახელება;

მოცემული თემის გაცნობა (მარტი);

მუშაობა მოცემულ სიუჟეტებზე, ნახატების შექმნა (აპრილი, მაისი).

მოსალოდნელი შედეგები

1.  მოსწაავლეთა დაინტერესება და ჩართულობის გაზრდა სასკოლო პროექტში,  პროექტის განხორციელების შედეგად გაიზრდება მოსწავლეთა პასუხისმგებლობა.

მონიტორინგი და შეფასება

პროექტის განხორციელების პროცესში მუშა ჯგუფის მონიტორინგს აწარმოებს მასწავლებელი.

მონაწილეთა ასაკი: 12 წელი.

ვადები/ხანგრძლივობა: 2024 წლის მარტი, აპრილი, მაისი.

პროექტი შესაძლო აქტივობები კლასში:

ა) სამუშაო ჯგუფზე ფუნქციების გადანაწილება.

ბ) პლაკატების მომზადება.

გ) ინტერნეტში მასალების მოძიება მითითებულ თემასთან დაკავშირებით..

მოსალოდნელი შედეგები/პროექტები რაც შეიძლება შიქმნას:  მოსწავლეთა დაინტერესება და ჩართულობის გაზრდა სკოლის სასკოლო პროეტთან დაკავშირებით.

სარგებელი სხვებისთვის: პროექტის განხორციელების შედეგად გაიზრდება მოსწავლეთა პასუხისმგებლობა სკოლის წინაშე. ყოველივე ამის თანამდევი შედეგი იქნება მოსწავლეთა სამოქალაქო აქტივობის ამაღლებ,რაც უმთავრეს წინაპირობას წარმოადგენს დემოკრატიული საზოგადოების ჩამოყალიბების გზაზე.

სამუშაო ენა: ქართული

საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი.

მოსწავლეები ინტენსიურად ეძებენ ინტერნეტში (სხვადასხვა ანიმაციებს) ინფორმაციებს. ამზადებენ პრეზენტაციას.

მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:

პროექტის ფასილიტატორის სახელი: ლიანა ბერია.

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ვის აქვს ექსტერნატის გამოცდაზე გასვლის უფლება 

ცოდნისა და წიგნიერების დღესასწაული იზრუნელებისთვის - izrune.ge მასშტაბურ ღონისძიებებს თბილისსა და ბათუმში ჩაატარებს

როდის არ შეუძლია მოსწავლეს სკოლის შეცვლა და რა უნდა იცოდეთ მობილობის შესახებ 

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები
ლენჯერის N1 საჯარო სკოლის   საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწაველთა ერთობლივი პროექტი, საქართველოს მეფეების შესახებ გრძელდება
საინტერესო

საკლასო ოთახების ციფრული ტრანსფორმაცია წარმოადგენს საჭირო და გარდაუვალ პროცესს... 

მწერლის ერთ-ერთი პირველი ფსევდონიმი „რაზიკოვი“ იყო... ლუკა რაზიკაშვილმა ვაჟა-ფშაველას ფსევდონიმით ხელმოწერა 1885 წელს დაიწყო

დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას

სიახლეები
საზოგადოება