მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ ღონისძიება-კონკურსი აფხაზეთის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლებისა და კულტურის სამინისტროში გაიმართა.
სამინისტროში შეკრებილი გულშემატკივრები მოუთმენლად ელოდნენ 2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი გუნდის“ გამოვლენას.
ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობდნენ, რომლებიც პირველი, შესარჩევი ეტაპის შედეგების მიხედვით შეირჩნენ.
ღონისძიებას „ეტალონის“ ავტორი და უცვლელი წამყვანი გოჩა ტყეშელაშვილი უძღვებოდა. მონაწილე გუნდებს კი აფხაზეთის ა/რ ხელისუფლებისა და სასკოლო საზოგადოების წარმომადგენლები გულშემატკივრობენ.
კონკურსის მონაწილეებს სიტყვით მიმართეს და წარმატებები უსურვეს აფხაზეთის ა/რ მთავრობის თავმჯდომარემ რუსლან აბაშიძემ და აფხაზეთის ა/რ განათლებისა და კულტურის მინისტრმა ნანა გაბელიამ.
20 კითხვის შედეგად გამარჯვებული სამეულიც გამოვლინდა:
პირველი ადგილი და 2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლის“ ტიტული 90 ქულით მოიპოვა აფხაზეთის N10 საჯარო სკოლის XI კლასის მოსწავლე რაულ შენგელიამ.
მეორე ადგილზე 85 ქულით გავიდა აფხაზეთის N21 საჯარო სკოლის IX კლასის მოსწავლე ანა კვარაცხელია.
მესამე ადგილზე ასევე 85 ქულით გავიდა აფხაზეთის N7 საჯარო სკოლის VIII კლასის მოსწავლე თამარ კიკალიშვილი.
აღსანიშნავია, რომ მეორე და მესამე ადგილზე გასულმა მოსწავლეებმა თანაბარი 85-85 ქულა დააგროვეს, თუმცა ანი კვარაცხელიამ ეს 130 წამში მოახერხა, თამარ კიკალიშვილს კი ოდნავ მეტი - 176 წამი დასჭირდა.
პირველ ათ ადგილზე გასული მოსწავლეები კი აფხაზეთის განათლებისა და კულტურის სამინისტროსგან სპეციალური პრიზებით დაჯილდოვდნენ.
ასევე იხილეთ:
„2024 წლის აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლის“ გამოსავლენი ღონისძიება ამ წუთებში მიმდინარეობს
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცენტრის განცხადებაში განსაზღვრულია თითოეული საგნის მაქსიმალური ქულა და საგამოცდო დროის ხანგრძლივობა
2025-2026 სასწავლო წლიდან სკოლებში დაფინანსების ახალი მოდელი ამოქმედდება - შეირჩევა საპილოტე სკოლები
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას ხელს უწყობს
„არც მე გადავწყვეტდი პედაგოგობას, რომ არ მენახა, რატომ ეძებდნენ ბიჭ კადრს...“
ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული...