მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების, მეცნიერებისა და ახალგაზრდობის სამინისტრომ ერთზე მეტი დირექტორობის კანდიდატი მხოლოდ 58 საჯარო სკოლაში წარადგინა. აღსანიშნავია, რომ ყველაზე მეტი 5-5 კანდიდატიდან არჩევა თბილისის №11 და №83 საჯარო სკოლის სამეურვეო საბჭოებს მოუწევთ.
შეგახსენებთ, რომ კონკურსის მეორე - გასაუბრების ეტაპზე 1448 კანიდატი გავიდა, საიდანაც სამინისტრომ საჯარო სკოლებში დირექტორობის თანამდებობაზე წარსადგენად 636 შეარჩია.
etaloni.ge გთავაზობთ იმ სკოლების სიას, სადაც ერთზე მეტი კანდიდატია წარდგენილი:
სსიპ - ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტეზრის საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ გორის №2 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტყვიავის საჯარო სკოლა - 2 კანდიდტი
სსიპ - წალენჯიხის მუნიციპალიტეტის ჭალის თემის №1 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ტარიელ კვირიკაშვილის სახელობის ბაღდათის მუნიციპალიტეტის სოფელ წითელხევის საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ წევის საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ალავერდის საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ ჭიათურის №12 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №24 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №23 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №182 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №158 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №50 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №200 საჯარო სკოლა - 3 კანდიდატი
თბილისის კლასიკური გიმნაზია - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №150 საჯარო სკოლა - 3 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №123 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №21 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №67 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №87 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №5 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №63 საჯარო სკოლა - 3 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №31 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №178 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №83 საჯარო სკოლა - 5 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №106 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №168 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №124 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №112 საჯარო სკოლა - 4 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №133 საჯარო სკოლა - 4 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №11 საჯარო სკოლა - 5 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №214 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №127 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №84 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №163 საჯარო სკოლა - 3 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №96 საჯარო სკოლა - 3 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №90 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №137 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №45 საჯარო სკოლა - 3 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №136 საჯარო სკოლა - 4 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №209 საჯარო სკოლა - 3 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ თბილისის №177 საჯარო სკოლა - 3 კანდიდატი
სსიპ - აბესალომ აბაშიძის სახელობის ხულოს მუნიციპალიტეტის სოფელ სხალთის საჯარო სკოლა -2 კანდიდატი
სსიპ - ხულოს მუნიციპალიტეტის სოფელ აგარის საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქედის მუნიციპალიტეტის სოფელ გეგელიძეების საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქედის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზვარეს საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქედის მუნიციპალიტეტის სოფელ მახუნცეთის საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩაქვის №1 საჯარო სკოლა - 3 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ ბათუმის №18 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ ბათუმის №13 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვედა სამების საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზედა სამების საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ ბათუმის №17 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ ბათუმის №11 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ ბათუმის №25 საჯარო სკოლა - 3 კანდიდატი
სსიპ - ქალაქ ბათუმის №26 საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის სოფელ განთიადის საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
სსიპ - ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის სოფელ აჭარისაღმართის საჯარო სკოლა - 2 კანდიდატი
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU-ში საჯარო ლექცია – „ხელოვნური ინტელექტი ფინანსურ ანგარიშგებასა და განათლებაში‘‘ გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ღონისძიების მონაწილეებმა წარმოადგინეს საინტერესო პრეზენტაციები
სოციალური ქსელების უსაფრთხო გამოყენება ბავშვის განვითარების ნაწილია
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები