მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სკოლებს შორის თანამშრომლობა, მოსწავლეების დამეგობრება და ერთობლივ პროექტებში მათი ჩართვა უმნიშვნელოვანესი ნაბიჯია განათლების ხარისხის გაუმჯობესების მიმართულებით.
აღნიშნული ხონის N4 და მღვდელი ლუკა ჩომახიძის სახელობის ხონის მუნიციპალიტეტის სოფელ გოჩა ჯიხაიშის საჯარო სკოლებში კარგად აქვთ გაცნობიერებული და სწორედ ამ მიზნით, სკოლების ერთობლივი პროექტის ფარგლებში, 12 ივნისს, ხონის N4 საჯარო სკოლას გოჩა ჯიხაიშის საჯარო სკოლის მოსწავლეები და პედაგოგები ესტუმრნენ.
ორივე სკოლის მე-6 კლასის მოსწავლეებისგან დაკომპლექტებული გუნდები: „ყველაზე ჭკვიანები“ და „ნორჩი ისტორიკოსები“ ისტორიის ცოდნაში შეეჯიბრნენ ერთმანეთს.
სკოლაში გაიმართა ვიქტორინა. აღნიშნულმა ვიქტორინამ შეაჯამა ისტორიისა და სამოქალაქო განათლების პედაგოგის - იზა გასვიანის ძალიან საინტერესო გაკვეთილებზე და წრეობრივ შეხვედრებზე მიღებული ცოდნა.
თამაში საინტერესოდ და დაძაბულად წარიმართა, გამარჯვება კი მოიპოვა გოჩა ჯიხაიშის გუნდმა - „ყველაზე ჭკვიანები“. ყველა მონაწილე დაჯილდოვდა სერტიფიკატით.
„ვულოცავთ „ყველაზე ჭკვიანებს“ გამარჯვებას და შემდგომ წარმატებებს ვუსურვებთ მათ.
მადლობა მეათეკლასელებს მრავალფეროვანი აქტივობების დაგეგმვისა და ხელმძღვანელობისთვის“, - ასე აფასებენ სასკოლო საზოგადოების წარმომადგენლები ინტელექტუალურ შეჯიბრს.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ვინ ვერ იმუშავებს საბავშვო ბაღში - აკრძალვა, რომელიც ყველა სკოლამდელ დაწესებულებაზე ვრცელდება
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
️გიმნაზია ულოცავს მოსწავლეებს წარმატებას და წინსვლასა და ახალი მწვერვალების დაპყრობას უსურვებს
მწერლის ერთ-ერთი პირველი ფსევდონიმი „რაზიკოვი“ იყო... ლუკა რაზიკაშვილმა ვაჟა-ფშაველას ფსევდონიმით ხელმოწერა 1885 წელს დაიწყო