მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ თამაკონის საჯარო სკოლის დირექტორ აზა გადელიასთვის სკოლის წარმატება ნიშნავს წარმატებულ მოსწავლეს, კმაყოფილ მშობელსა და მასწავლებელს, რომელსაც სკოლაში მიუხარია, შესაბამისად სასკოლო საზოგადოების კეთილდღეობისთვის ძალ-ღონეს არ იშურებს და მოსწავლეებისთვის ხარისხიან განათლებას და მათ ინტერესებზე მორგებულ სასწავლო გარემოს უზრუნველყოფს.
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს თამაკონის საჯარო სკოლის დირექტორი აზა გადელია პასუხობს.
- სკოლის წარმატება ნიშნავს...
- სკოლის წარმატება ნიშნავს წარმატებულ მოსწავლეს კმაყოფილ მშობელს და მასწავლებელს, რომელსაც მოუხარია სკოლაში - ყველაფერი ერთად კი ძლიერ სახელმწიფოს.
- დარიგება, რომელიც ყოველთვის მემახსოვრება...
- ყველაფერი უნდა გააკეთო იმისთვის, რომ სისუსტე სიძლიერედ აქციო.
- აბიტურიენტებს ვურჩევდი...
- მთავარია სწორად შეარჩიო შენი მომავალი პროფესია, სხვა დანარჩენი შენი მოწოდებით და მონდომებით მიიღწევა.
- ახალი თაობისთვის მნიშვნელოვანია...
- ის ცოდნა და უნარ-ჩვევები, რომელსაც სკოლაში იღებენ, რადგან შემდეგი წარმატებები სწორედ ამაზე იქნება დაშენებული.
- მოსწავლის სიყვარული ნიშნავს...
- გიყვარდეს ის უპირობოდ, ზრუნავდე მასზე ჯერ როგორც პიროვნებაზე და მერე მის განათლებაზე.
- წიგნი რომლის წაკითხვასაც ვურჩევდი მოსწავლეებს ზაფხულში...
- რაც შეეხება წიგნებს, ეს მათ ასაკზე და მისწრაფებებზეა დამოკიდებული, ამიტომ ეს თუ არ მეცოდინება გამიჭირდება პასუხი.
- საკუთარ თავს ვუსურვებდი...
- კიდევ დიდხანს მეყოს ძალა და ენერგია მომავალი თაობის სამსახურში ყოფნისთვის.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აღსანიშნავია, რომ აქტივობას ხელმძღვანელობდნენ: მარიამ ვაჩეიშვილი და ნათელა ირემაძე
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა