მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ლადო ასათიანის სახელობის ცაგერის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბარდნალის საჯარო სკოლის წარმომადგენლები სამოქალაქო განათლების პროგრამის ფარგლებში გამართულ ლიდერი სკოლების ფორუმში მონაწილეობდნენ.
ფორუმს, რომელიც თბილისში, სასტუმრო „რუმსში“ ჩატარდა, ბარდნალის საჯარო სკოლიდან მიწვეული სამი წარმომადგენელი ესწრებოდა: პრეზენტატორი მოსწავლე სალომე ჯიაძე, სამოქალაქო განათლების მასწავლებელი ირმა ლიპარტელიანი და სკოლის დირექტორი მთვარისა ახვლედიანი.
წარდგენილ პრეზენტაციას მსმენელთა მოწონება ხვდა წილად, რაც, უპირველესად, პედაგოგ ირმა ლიპარტელიანის დამსახურებაა, რომელმაც სასწავლო წლის განმავლობაშიც ბევრი აქტივობა განახორციელა მოსწავლეებთან ერთად და ახლაც სათანადო კონსულტაცია გაუწია პრეზენტატორ მოსწავლეს.
„გამოითქვა კომპეტენტური მოსაზრებები, გავიზიარეთ ერთმანეთის გამოცდილება, რაც კარგ დახმარებას გაგვიწევს შემდგომ მუშაობაში“,- აღნიშნავს ბარდნალის საჯარო სკოლის დირექტორი მთვარისა ახვლედიანი და მადლობას უხდის სამოქალაქო განათლების პროგრამასა და ფორუმის ორგანიზატორებს მეტად საინტერესო და სასიამოვნოდ დატვირთული დღისთვის.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ხელფასები სკოლებში 26-27 იანვრისთვის ჩაირიცხება“ - სამინისტროს განმარტება
„არებისთვის“ რომელ მოსწავლეებს ენიშნებათ გამოცდა და აქვს თუ არა მნიშვნელობა, საგანი ერთი სემესტრი ისწავლება თუ - ორი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აქტივობებს ჰქონდა როგორც სასწავლო-შემეცნებითი ასევე გასართობი სახე
გადაწყვეტილება სკოლამ მშობელთა კომიტეტთან შეთანხმებით მიიღო
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება