მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დღეს, 22 ივლისს მასწავლებლები უცხოურ ენებში საუბრის ნაწილს აბარებენ. როგორც ტესტირებიდან გამოსული აპლიკანტები etaloni.ge-სთან აღნიშნავენ, საკითხები საშუალო სირთულის იყო, თუმცა დეტალების გამხელისგან თავს იკავებენ, რადგან გაფრთხილებულები არიან საკითხებზე არ ისაუბრონ:
დინარა ჩხაიძე: „გერმანული ენის გამოცდაზე ვიყავი... წელს პირველად გავედი და საკმაოდ მარტივი იყო, საკითხებს ვერ გავამხელ, გამაფრთხილეს, რომ არ შეიძლება საუბარი. თუმცა ვინც იცის ენა და მეტიც, პედაგოგობაზე აქვს პრეტენზია, იმისთვის რთული ნამდვილად არ იქნებოდა. მასწავლებლობას ვაპირებ, დიდი სურვილი მაქვს სკოლაში დასაქმების, ახლა სტუდენტებს ვასწავლი გერმანულს და მიხარია, რომ ამ საგნისადმი ინტერესი იზრდება. სკოლაში არჩევითი საგანია, ჩემმა შვილმა და ბევრმა მისმა კლასელმა აირჩია ეს ენა. საგნის სპეციფიკას რაც შეეხება, მიუხედავად იმისა, რომ მუსირებს აზრი, თითქოს ძალიან რთულია გერმანული, 6-7 წლის ბავშვიც ამყოლია ბოლომდე და არ ყოფილა შემთხვევა, ვერ გაეგო რომელიმე საკითხი. თუმცა უნდა ვაღიაროთ, რომ გერმანულ ენასთან მუშაობა შრომატევადია და შესაძლოა ეს აშინებთ ბავშვებს“.
„პროფესიით ინგლისური ენის ფილოლოგი ვარ. ვფიქრობ, გამოცდა ძალიან რთული არ ყოფილა...“
თამარ ოსიაშვილი: „მოქმედი პედაგოგი არ გახლავარ, ჩემი ძალიან დიდი სურვილია, საჯარო სკოლაში დავსაქმდე. ჯერჯერობით არ მიცდია და არ ვიცი, რა, როგორ ხდება, თუმცა თუ საჯაროში ვერა, კერძოში მაინც დავიწყებ მუშაობას. ამის დიდი იმედი მაქვს. ინგლისური ენის ცოდნა 21-ე საუკუნეში მნიშვნელოვანია. ამიტომ, მინდა ჩემი წვლილი შევიტანო“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
NAEC მასწავლებლებისთვის ვაკანსიას აცხადებს- ტესტური დავალებები 13 საგანში შეიქმნება მე-6 და მე-10 კლასების მოსწავლეებისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის მიზანი იყო შეკრება-გამოკლებაზე ცოდნის განმტკიცება