მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბაღებისთვის ახალი დოკუმენტი შემუშავდა - ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების დაწესებულებაში მიმდინარე პროცესების ჩამონათვალი და მათი აღმწერები; ავტორიზაციის მეოთხე სტანდარტი სააღმზრდელო და საგანმანათლებლო პროცესის მხარდაჭერა ითვალისწინებს დაწესებულებაში პროცესების მართვის სისტემის არსებობას, კონკრეტულად კი ბაღში მიმდინარე პროცესების იდენტიფიცირებას, მათი აღმწერების შემუშავებას და ხარისხის უზრუნველყოფის ციკლის ამოქმედებას. აღნიშნული მოთხოვნიდან გამომდინარე მნიშვნელოვანია, რომ დაწესებულებაში შემუშავებული იყოს რეგულაცია/შიდა მექანიზმი, რომელიც დაფარავს „ბაღში მიმდინარე პროცესებთან დაკავშირებულ საკითხებს“.
აღსანიშნავია, რომ დოკუმენტი სარეკომენდაციო ხასიათისაა და მიზნად ისახავს ბაღებისთვის ინფორმაციის მიწოდებას იმ ვალდებულებებზე, რასაც პროცესების მართვის კომპონენტი აკისრებს მათ. ასევე, მოიცავს რეკომენდაციებს აღნიშნული ვალდებულებების პრაქტიკაში განხორციელების მიზნით გასატარებელ ღონისძიებების შესახებ, რაც ბაღებს ზემოხსენებული ვალდებულებების შესრულებაში დაეხმარებათ.
აქვე გასათვალისწინებელია, რომ დაწესებულებაში ხარისხის უზრუნველყოფის ციკლის ამოქმედებისთვის დიდი მნიშვნელობა ენიჭება თითოეული პროცესის პერიოდულ შეფასებასა და კონტროლს. ამ მიზნით, დაწესებულებამ რეკომენდებულია განსაზღვროს თითოეულ პროცესთან დაკავშირებული რისკ-ფაქტორები და მათი გავლენა დაწესებულების მთლიან საქმიანობასა და იმიჯზე. მაგ: დაწესებულებამ პროცესების რისკის შეფასებისთვის შეიძლება გამოიყენოს სამ დონიანი შეფასება. სამ დონიანი შეფასებისთვის, რისკ-ფაქტორების სქემა შეიძლება შემდეგნაირად გამოიყურებოდეს:
• დაბალი რისკ-ფაქტორი - 1 ქულა;
• საშუალო რისკ-ფაქტორი - 2 ქულა;
• მაღალი რისკ-ფაქტორი - 3 ქულა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
NAEC მასწავლებლებისთვის ვაკანსიას აცხადებს- ტესტური დავალებები 13 საგანში შეიქმნება მე-6 და მე-10 კლასების მოსწავლეებისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის მიზანი იყო შეკრება-გამოკლებაზე ცოდნის განმტკიცება