მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ადიგენის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბენარის საჯარო სკოლის პედაგოგები პროფესიულ განვითარებაზე არიან ორიენტირებულნი, იძიებენ ახალ ცოდნას, იკვლევენ და სწავლების ხარისხის გაუმჯობესებაზე ზრუნავენ.
ბენარის საჯარო სკოლის V კლასში 2023-2024 სასწავლო წელს განხორციელდა პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა.
საკვლევი თემა იყო - მათემატიკის სწავლის მოტივაცია და მასზე მოქმედი ფაქტორები, კვლევის ხელმძღვანელი გახლავთ მათემატიკის პედაგოგი მაკა მერაბიშვილი.
როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, კვლევის მიზანი იყო მოსწავლეთა შინაგანი ძალების გააქტიურების ხელშეწყობა, რადგან სკოლის პერიოდში ბავშვებში სწავლის მაღალი მოტივაცია წარმატების ძირითადი ფაქტორია, რომელიც პირდაპირ განსაზღვრავს იმას, თუ მოსწავლე რამდენადაა ჩართული სასწავლო პროცესში და რა შედეგებს აღწევს.
კვლევაში აქტიურად იყვნენ ჩართულნი მოსწავლეები, მშობლები, პედაგოგები და დირექცია.
კვლევის დასრულების შემდგომ პედაგოგმა, მაკა მერაბიშვილმა პრეზენტაციის სახით წარუდგინა კოლეგებს კვლევის მიზნები, გამოკვეთილი პრობლემები და ამ პრობლემების დაძლევის მიზნით განხორციელებული ინტერვენციები.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ხელფასები სკოლებში 26-27 იანვრისთვის ჩაირიცხება“ - სამინისტროს განმარტება
„არებისთვის“ რომელ მოსწავლეებს ენიშნებათ გამოცდა და აქვს თუ არა მნიშვნელობა, საგანი ერთი სემესტრი ისწავლება თუ - ორი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აქტივობებს ჰქონდა როგორც სასწავლო-შემეცნებითი ასევე გასართობი სახე
გადაწყვეტილება სკოლამ მშობელთა კომიტეტთან შეთანხმებით მიიღო
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება