მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის 2024-2027 წლის სტრატეგიის გეგმაში ერთ-ერთ ამოცანად გაწერილია მასწავლებლისა და დირექტორის პროფესიის რეგულირება, რომელიც გულისხმობს განათლების რეფორმის პროცესებში მონაწილეობას მასწავლებლის/დირექტორის პროფესიული საქმიანობის მხარდაჭერის გზით.
რაც შეეხება ქვეამოცანებს, ესენი გახლავთ:
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყებისა და კარიერული წინსვლის პროცესის შესაბამისი მარეგულირებელი დოკუმენტებით უზრუნველყოფა;
მასწავლებლობის მაძიებლობის მსურველთა საქმიანობის დაწყებისა და კარიერული წინსვლის მხარდაჭერა;
მასწავლებლის/სპეციალური მასწავლებლების სტატუსების მინიჭება/ცვლილების უზრუნველყოფა;
ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლების დირექტორთა პროფესიული საქმიანობის მხარდაჭერა;
სკოლის მართვის საკითხებში ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების დირექტორთა კონსულტირება;
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის შედეგად გამოვლენილი საჭიროებების შესაბამისი ინტერვენციების დაგეგმვისა და დანერგვის პროცესების მხარდაჭერა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
რისი გაკეთება არ შეიძლება წინასაახალწლოდ - ყველაფერი, რაც 2025 წლის დადგომამდე უნდა გავითვალისწინოთ