სიახლეები
სკოლები

ქუთაისის N41 ფიზიკა - მათემატიკის საჯარო სკოლის მოსწავლე მირიან ფაიქიძე ეკონომიკის საერთაშორისო ოლიმპიადის ოქროსმედალსოანია
04-09-2024
-
+


ანდრია რაზმაძის სახელობის ქალაქ ქუთაისის N41 ფიზიკა - მათემატიკის საჯარო სკოლის მოსწავლეთა მიღწევები შთამბეჭდავია. 

ამჯერად, სკოლაში მე-12 კლასის მოსწავლის - მირიან ფაიქიძის (დამრიგებელი ფიქრია მაჩიტიძე) ბრწყინვალე წარმატებას აღნიშნავენ.  

საქართველოს მოსწავლეთა გუნდის წევრმა - მირიან ფაიქიძემ ეკონომიკის ოლიმპიადის საერთაშორისო ფინალური რაუნდის ოქროს მედალი დაიმსახურა.

შეგახსენებთ, რომ აღნიშნული ოლიმპიადის ფინალური რაუნდი იმართება საბერძნეთში და დასრულდება 4 სექტემბერს.

სკოლაში მოსწავლის წარმატებით ამაყობენ, ულოცავენ დამსახურებულ ჯილდოს და ცოდნის ახალი მწვერვალების დაპყრობას უსურვებენ. 

„ვულოცავთ მირიანს, სულ წარმატებით ევლოს“,- აღნიშნავენ სკოლაში. 

ეკონომიკის ოლიმპიადა არის პროექტი, რომელიც მოსწავლეებში ეკონომიკური და ფინანსური წიგნიერების დონის გაუმჯობესებას ემსახურება. იგი ეკონომიკური განათლების ინსტიტუტმა (INEV) ჩეხეთის რესპუბლიკაში 2016 წელს დაარსა, 2017 წლიდან კი გახდა საერთაშორისო პროექტი. ეკონომიკის საერთაშორისო ოლიმპიადა უკვე ტარდება 20-მდე ქვეყანაში, რომელშიც ყოველწლიურად ჩართულია 100 000 მოსწავლე და 4 000-მდე მასწავლებელი. საქართველოში ეკონომიკის ოლიმპიადას ახორციელებს საქართველოს ეკონომიკური წიგნიერების ინიციატივა (GELi).

იხილეთ მოსწავლის დაჯილდოების ამსახველი ვიდეო ბმულზე


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ცვლილებები მასწავლებელთა სქემაში - მთავრობის დადგენილება გამოქვეყნდა

თბილისის ბაღების თანამშრომლებს ხელფასი 10 პროცენტით და კიდევ 125 ლარით გაეზრდებათ

400-მდე ახალი ვაკანსია საჯარო და კერძო სკოლებში - რომელი საგნის სპეციალისტებზეა მოთხოვნა

 ავტორიზაციის საბჭო 15 იანვარს ხუთი სკოლის მონიტორინგის შედეგს განიხილავს

რომელ საგნებს უნდა მიეთითოს გაუქმება ან წაშლა და რა თარიღით უნდა ასახოთ საგანი, რომელც II სემესტრიდან ისწავლება

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

სკოლაში მოსწავლეთა მოტივაციასა და განწყობაზე დირექცია და პედაგოგები აქტიურად ზრუნავენ

ბავშვებმა ერთმანეთსა და დამსწრე საზოგადოებას ზღაპრული განწყობა და დაუვიწყარი ემოციები აჩუქეს

პირველი, მე-2, მე-3 და მე-4 კლასის მოსწავლეები დამსწრე საზოგადოების წინაშე მრავალფეროვანი საზეიმო პროგრამით წარდგნენ

საინტერესო

საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება 

მასთან დაკავშირებით საინტერესო ლეგენდა არსებობს 

ერთ-ერთი დავალების შესასრულებლად, მთელი გუნდი გიგანტური სანტას ქუდის ქვეშ გადაადგილდება

სხვა მაგალითებს აქვთ მასწავლებლის მინაწერიც

სიახლეები
საზოგადოება