მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელი რომ განვითარებას არასოდეს უნდა წყვეტდეს, ამის ერთ-ერთი თვალსაჩინო მაგალითი დედოფლისწყაროს N1 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის პედაგოგი - ეკა სეფიაშვილი გახლავთ. მან 2024 წლის მასწავლებლის ეროვნული პრემია მოიპოვა. მიღებული თანხით საზღვარგარეთ, გაცვლითი პროგრამით, პროფესიულ განვითარებას გეგმავს.
როგორც ის etaloni.ge-სთან საუბრისას ამბობს, ეტაპობრივად, „ფულბრაიტის“ პროგრამებში მონაწილეობს ხოლმე და სწავლა ამერიკის შეერთებულ შტატებში ან დიდ ბრიტანეთში სურს.
„მიუხედავად იმისა, რომ ასაკით 50 წელს ვუახლოვდები, განვითარებისთვის ახალგაზრდული შემართება არ შემნელებია და გრძელვანიანი მიზნებისკენ შრომას ჩვეულებისამებრ ვაგრძელებ. „ფულბრაიტის“ გაცვლით პროექტში წელსაც ვგეგმავ მონაწილეობას, მსურს მეტი მეთოდური სიახლე შევიძინო, რაც სწავლა-სწავლების ხარისხს კიდევ უფრო გაზრდის ჩემს მუშაობაში. ვფიქრობ, მიღებული პრემიის ნაწილი პროფესიული ზრდის კუთხით გამოვიყენო,“- ამბობს ეკა სეფიაშვილი.
გარდა ამისა, არაფორმალური განათლების მიმართულებით, სხვადასხვა პროექტებსა თუ კონკურსებში მონაწილეობისთვის გარკვეული ფინანსური ხარჯებია საჭირო. მოსწავლეთა მშობლებისგან აქტიური მხარდაჭერის მიუხედავად, ფინანსურ ნაწილში პასუხისმგებლობას, რა თქმა უნდა, მეც ვიღებ. ახლა, უფრო თამამი და გაბედული ვიქნები, მოსწავლეებთან ერთად ახალი იდეების განსახორციელებლად“ - ამბობს ეკა სეფიაშვილი.
ის მასწავლებლის ეროვნულ პრემიაზე სასკოლო საზოგადოებამ წარადგინა. კერძოდ, პედაგოგიური საბჭოს სხდომაზე მისი კანდიდატურა კათედრის ერთ-ერთმა წევრმა დაასახელა, რასაც სრული მხარდაჭერა მოჰყვა.
პედაგოგისთვის ნებისმიერ კონკურსში მონაწილეობა ახალი გამოწვევა და განვითარების შესაძლებლობაა.
„ჩემთვის ნებისმიერი კონკურსი ახალი გამოწვევაა. იმ პერიოდში, როდესაც თავს ვუყრი ჩემს ნამუშევარს, თან ვაანალიზებ, რას მივაღწიე, რა მაქვს გასაუმჯობესებელი. მიმაჩნია, ყოველი სიახლე და გამოწვევა მხვეწს და მზრდის,“- ამბობს ეკა სეფიაშვილი.
კითხვაზე, ელოდა თუ არა გამარჯვებას და რას ნიშნავს მისთვის ეს აღიარება, გვპასუხობს:
„ეს ჯილდო ჩემთვის ძალიან დიდ პასუხისმგებლობას ნიშნავს არამარტო სკოლისა და მუნიციპალიტეტის, არამედ მთელი ჩემი ქვეყნის წინაშე. ვფიქრობ, რომ ახლა ჩემი მუშაობა ბევრად გასცდება უკვე არსებულ ჩარჩოებს და ჩვენი ქვეყნის სასახელო, განათლებული, გლობალური მოქალაქეების აღზრდაში დამეხმარება.“
ინგლისური ენის პედაგოგის თქმით, მისი ეს მიღწევა მოსწავლეებისთვისაც მამოტივირებელი აღმოჩნდა.
„ახალგაზრდებისთვის, ჩემი ყოფილი მოსწავლეებისთვის, რომლებმაც პედაგოგიური დაამთავრეს და მასწავლებლობა არ სურდათ, ჩემი ათეულში მოხვედრა დიდი მოტივაცია გახდა. პროფესიის პოპულარიზაცია მოიზიდავს ახალგაზრდებს პედაგოგის პროფესიაში. ძალიან ბედნიერი ვარ, რომ ღირსეულ პედაგოგებთან ერთად ვზრუნავ ჩვენი მომავალი თაობის ხარისხიანი განათლებისთვის, რომლებსაც სჯერათ, რომ სწავლა და შრომა აუცილებლად დაუფასდებათ,“- ამბობს მასწავლებელი.
აშკარაა, რომ ეროვნული პრემიის მოპოვების შემდეგ, ეკა სეფიაშვილი განვითარებასა და მოსწავლეებისთვის კიდევ უფრო ხარისხიანი განათლების მიწოდებაზე ფიქრობს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე