მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მნიშვნელოვანია ტახოგრაფის გამოყენება, ესაა მოწყობილობა, რომელიც მძღოლის მოძრაობისა და დასვენების რეჟიმს ასახავს.
საერთაშორისო სტანდარტებით, 9 საათზე მეტი არ უნდა იმუშაოს მძღოლმა, ყოველ 4,5 საათში უნდა შეისვენოს 45 წუთის განმავლობაში.
მძღოლის გასვლამდე შემოწმებული უნდა იყოს მისი ჯანმრთელობის მდგომარეობა, ხომ არ არის ალკოჰოლის ზემოქმედების ქვეშ და სხვა.
ეკა ლალიაშვილის თქმით, არსებული ვითარება დაფრთხობისა და ექსკურსიების გაუქმების მიზეზი არ უნდა გახდეს, პირიქით, საჭიროა, მშობლები მეტად დაინტერესდნენ უსაფრთხო გადაადგილების საკითხით და დასვან რაც შეიძლება მეტი კითხვა სატრანსპორტო საშუალების გამართულობასა და მძღოლის კომპეტენციაზე.
„საქართველოს ალიანსი უსაფრთხო გზებისთვის“ გამგეობის თავმჯდომარის განმარტებით, პრობლემის გადაჭრა კომპლექსური მიდგომით უნდა მოხდეს, იმდენად, რამდენადაც, მგზავრთა უსაფრთხო გადაყვანაზე ეკონომიკის სამინისტროა პასუხიმგებელი, მოსწავლეების ინტერესებიდან გამომდინარე, პროცესში განათლების სამინისტრო უნდა ჩერთოს, რომ სკოლის ავტობუსების საკითხი მოწესრიგდეს. ასევე აუცილებელია შსს-ს აქტივობა, რომელიც ამ ყველაფერს დაარეგულირებს.
ასევე იხილეთ:
საგზაო - სატრანსპორტო შემთხვევებისას 25 წლამდე 72 ახალგაზრდა დაიღუპა და 2 578 დაშავდა
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა