მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზღაპრები, როგორც მხატვრული ლიტერატურის ჟანრი, ხშირად მოიცავს მრავალფეროვან პერსონაჟებს, წარმოსახვით სამყაროსა და მაგიურ მოვლენებს, რაც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ფანტაზიის, წარმოსახვისა და კრიტიკული აზროვნების განვითარებას, გამომდინარე აქედან ზღაპრების გავლენა მოსწავლეთა შემოქმედებით უნარებზე საკმაოდ დადებითია და მრავალმხრივად ავითარებს მათ შესაძლებლობებს.
გთავაზობთ რამდენიმე ძირითად ასპექტს, თუ როგორ მოქმედებს ზღაპრები მოსწავლეთა შემოქმედებით უნარებზე:
1. ფანტაზიის განვითარება: ზღაპრები სთავაზობენ არარეალურ, მაგრამ საინტერესო სიუჟეტებსა და მოვლენებს, რაც აღვივებს ბავშვის წარმოსახვის უნარს და უბიძგებს ახალ და ორიგინალურ იდეებზე ფიქრს.
2. ემპათიის განვითარება: ზღაპრები ხშირად ასახავენ გმირების ემოციურ გამოწვევებსა და დრამატულ სიტუაციებს, რაც ეხმარება მოსწავლეებს სხვადასხვა პერსპექტივით დანახვაში და უფრო ღრმა ემპათიის განვითარებაში.
3. სიუჟეტური აზროვნება: ზღაპრების მარტივი, მაგრამ დინამიკური სიუჟეტები მოსწავლეებს ეხმარება სიუჟეტის სტრუქტურის გააზრებაში, რაც შემდგომში ხელს უწყობს მათ მოიფიქრონ საკუთარი ისტორიები და ისტორიების სიუჟეტური განვითარება.
4. კრეატიულობის წახალისება: ზღაპრებში გმირები ხშირად არაორდინალურად მოქმედებენ. ასეთი მაგალითები ბავშვებს შთააგონებს უფრო კრეატიული გამოსავლების ძიებას საკუთარი ცხოვრების ან პროექტების ფარგლებში.
5. ენისა და გამოსახულების განვითარება: ზღაპრებში ხშირადაა გამოყენებული მხატვრული ენა და მდიდარი გამოსახულებები, რაც ეხმარება მოსწავლეებს მეტაფორების, სიმბოლოების და სხვა ლიტერატურული ფორმების გააზრებასა და გამოყენებაში.
ამ გზებით ზღაპრები ხელს უწყობენ შემოქმედებითი უნარების გაღრმავებას, რაც შემდგომში აისახება მოსწავლეთა აკადემიურ და სოციალური განვითარებაზეც.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU და ნეაპოლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ერთობლივ საგანმანათლებლო პროგრამებს განახორციელებენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეების ნამუშევრები მრავალფეროვანი და საინტერესო გახლდათ, მნახველთა დიდი მოწონებაც დაიმსახურა და რეალიზებაც წარმატებით მოხერხდა
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი გასვლითი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა