მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N166 საჯარო სკოლის პედაგოგები სწავლებისას საინტერესო მეთოდებსა და სტრატეგიებს მიმართავენ და მოსწავლეებს სასწავლო პროცესს უმრავალფეროვნებენ.
მათ შორის აღსანიშნავია, სასწავლო დანიშნულების თამაშები, რომლებიც მოსწავლეებისთვის შემეცნებითთან ერთად თავშესაქცევია.
„როლური თამაშები“ თბილისის N166 საჯარო სკოლის მე-7დ კლასისთვის, და არა მხოლოდ მათთვის, მეტად სახალისო აქტივობაა.
როგორც სკოლაში გვეუბნებიან, მოსწავლე ამ დროს მარტო სამეტყველო-საკომუნიკაციო უნარების განვითარებას კი არ ეუფლება, არამედ ეს აქტივობა დიდ როლს ასრულებს სოციოკულტურული კომპეტენციის განვითარებაშიც. მოსწავლე სწავლობს კონტექსტისათვის დამახასიათებელ ქცევას, შესაბამის ლექსიკასა და ეტიკეტს, დროის მენეჯმენტს.
სკოლა გვიზიარებს ბარბარე და ელენე ხელაიების მიერ გათამაშებულ დიალოგს, რასაც ხალისით ართმევენ თავს.
„როგორც ამბობენ, პრაქტიკა სრულგვყოფს“,- დასეძენენ სკოლაში და მოსწავლეთა აქტიურობა ახარებთ.
აღსანიშნავია, რომ აქტივობას მასწავლებელი ნანა რუხაია ხელმძღვანელობდა.
იხილეთ ვიდეო:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე