მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მზია ბურჯანაძე ჭიათურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ითხვისის N1 საჯარო სკოლის პედაგოგია, რომელიც დიდი პასუქისმგებლობით ეკიდება იმ დიად საქმეს, რასაც წიგნიერი თაობების აღზრდა ჰქვია და ენერგიას არ იშურებს, რომ მოსწავლეებისთვის შექმნას ჯანსაღი სასწავლო გარემო, სადაც თითეული მათგანი თამამად დააფიქსირებს თავის აზრს, იმსჯელებს და აქტიურად ჩაერთვება სასწავლო პროცესში.
იხილეთ, ბლიც-ინტერვიუ პედაგოგ მზია ბურჯანაძესთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო ნიშნავს ....
- პირველ რიგში უსაფრთხო გარემოს, სადაც მოსწავლეს აქვს ფიზიკურ-ფსიქოლოგიური უსაფრთხოების შეგრძნება, შეუძლია საკუთარი აზრის თავისუფლად გამოხატვა ,სასკოლო საზოგადოების წევრებს შორის არსებობს ურტიერთპატივისცემაზე დამყარებული ურთიერთობები.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- ნდობა, ურთიერთპატივისცემა, ჯანსაღი/ეფექტური კომუნიკაცია.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- შეუძლიათ აზრის თავისუფლად გამოხატვა, არგუმენტირებული მსჯელობა, მუმივად სიახლეების ძიებაში არიან, აქტიურობენ სასოლო და კლასგარეშე ღონისძიებებში.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- სასკოლო საზოგადოების წევრთა პოზიტიურ, ეფექტურ თანამშრომლობასა და ერთიანობას.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- საინტერესო გავხადო სასწავლო პროცესი. მოსწავლეთა საჭიროების გათვალისწინებით დავგეგმო ისეთი აქტივობები, რომელიც გაზრდის მოსწავლეთა აქტიურობას და ჩართულობას სასწავლო პროცესში .
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ....
- არის კონსტანტინე გამსახურდიას, ალექსანდრე ყაზბეგის, აკა მორჩილაძის ნაწარმოებები.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე