მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ეროვნული კვალიფიკაციების ჩარჩო − ინსტრუმენტი, რომელიც ახდენს კვალიფიკაცი ების სწავლის შედეგების მიხედვით კლასიფიცირებას განათლების ქვესისტემების (ზოგად ი განათლება, პროფესიული განათლება, უმაღლესი განათლება, არაფორმალური განა თლება) ინტეგრირებისა და კოორდინირების, აგრეთვე კვალიფიკაციის ხარისხის გაუმჯ ობესების, გამჭვირვალობის, ხელმისაწვდომობისა და განვითარების მიზნით, შრომის ბა ზრისა და საზოგადოების ინტერესების გათვალისწინებით.
ეროვნული კვალიფიკაციების
ჩარჩოს მიზნებია:
• ეროვნული კვალიფიკაციების შესაბამისი პრინციპების დაცვით მათი კლასიფიცირება, როგორიცაა სწავლის შედეგების შესაბამისობა, ხარისხის უზრუნველყოფა და კვალიფიკაციებთან დაკავშირებული ინფორმაციის ხელმისაწვდომობა;
• ზოგადი, პროფესიული და უმაღლესი განათლების ურთიერთდაკავშირება, მართვა და განვითარება;
• მთელი სიცოცხლის
განმავლობაში სწავლის ხელშეწყობა;
• ხარისხის უზრუნველყოფის
სისტემის მხარდაჭერა;
• საერთაშორისო დონეზე კვალიფიკაციების შეთავსებადობის, შესადარობისა და გამჭვირვალობის უზრუნველყოფა;
• მობილობის ხელშეწყობა;
• ფორმალური და არაფორმალური
განათლების აღიარების ხელშეწყობა;
• არსებული კვალიფიკაციების
შესახებ საზოგადოების ინფორმირება;
• განათლების სისტემაში მუდმივად ცვალებადი მოთხოვნების ასახვა და მათი შესაბამისად განახლებადი კვალიფიკაციების ფორმულირება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე