მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ვანის მუნიციპალიტეტის სოფელ სულორის საჯარო სკოლის დირექტორი დოდო ჩახუნაშვილი წარმატებული და განათლებული მომავალი თაობის აღზრდაზე ზრუნავს.
მისთვის მოსწავლეებთან ურთიერთობისას ყველაზე მნიშვნელოვანი ნდობა, მეგობრობა და ურთიერთპატივისცემაა. შესაბამისად, სწორედ ესაა დირექტორის მუშაობის პრინციპიც. ამგვარი მიდგომით კი, სკოლაში თანამშრომლობითი და მეგობრული სასწავლო გარემოა ჩამოყალიბებული.
დირექტორის კომპეტენტური აზრი კი, სასკოლო საზოგადოებისთვის ძალიან საინტერესოა. ამჯერად, დოდო ჩახუნაშვილმა სხვადასხვა საინტერესო საკითხზე etaloni.ge-ს ბლიც-ინტერვიუში ისაუბრა.
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- გარემოს, სადაც თავს გრძნობენ უსაფრთხოდ, დაცულად, ღირებულად. სადაც დაცულია მოსწავლეთა და მასწავლებელთა უფლებები.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- ნდობა, მეგობრობა, ურთიერთპატივისცემა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- არ ეშინიათ გამოწვევების, არიან პატრიოტები.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- სასკოლო ცხოვრებაში აქტიურად ჩაბმულ მშობლებს, პედაგოგებს, მოტივირებულ და კრეატიულ აზროვნების მქონე მოსწავლეებს.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- კეთილგანწყობილი და ურთიერთპატივისცემაზე დაფუძნებული ატმოსფეროს შექმნა.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- ნაწარმოებს ვერ გამოვყოფ. იკითხონ, ოღონდ იკითხონ ბევრი.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- მახარებდა და დღემდე მახარებს ახალი წლის კარნავალი. მახარებდა ექსკურსიები.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე