მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ეროვნული სასწავლო გეგმის მისიაა მოსწავლის ჰოლისტური (შემეცნებითი, ფიზიკური, ფსიქო-სოციალური) განვითარება. ამისთვის სკოლამ განსხვავებული საჭიროებები უნდა დაუკმაყოფილოს მოსწავლეებს.
ა) დაწყებით საფეხურზე სკოლამ უნდა უზრუნველყოს:
ა.ა) ფუნდამენტური აკადემიური უნარების - წიგნიერებისა და რაოდენობრივი წიგნიერების განვითარების ხელშეწყობა;
ა.ბ) სასკოლო გარემოსა და სწავლის მიმართ დადებითი დამოკიდებულების, პოზიტიური აკადემიური თვითკონცეფციის (საკუთარი თავის, როგორც მსწავლელის, აღქმა) ჩამოყალიბება და მოსწავლის მომზადება საბაზო საფეხურისთვის;
ბ) საბაზო საფეხურზე სკოლამ უნდა უზრუნველყოს საგანთა სწავლა-სწავლების საფუძველზე მყარი, დინამიკური და ფუნქციური ცოდნის კონსტრუირება, მოსწავლის ინტერესებისა და მიდრეკილებების გამოვლენა და მხარდაჭერა, მოსწავლის დამოუკიდებელი სწავლის უნარისა და შრომისუნარიანობის განვითარება, აქტიური მოქალაქის ფორმირების ხელშეწყობა და საფუძვლების შექმნა განათლების მომდევნო საფეხურზე (აკადემიური, პროფესიული) სწავლის გაგრძელებისთვის ან პროფესიული საქმიანობისთვის;
გ) საშუალო საფეხურზე სკოლამ უნდა უზრუნველყოს:
გ.ა) სისტემური აკადემიური და/ან პროფესიული ცოდნის კონსტრუირება;
გ.ბ) მოსწავლის მიერ საკუთარი პიროვნული განვითარების დაგეგმვისა და აკადემიური/პროფესიული ორიენტაციის მხარდაჭერა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რისი უზრუნველყოფა ავალიათ სკოლებს დაწყებით, საბაზო და საშუალო საფეხურებზე
რა ხდება როცა მოსწავლეს დისციპლინარული გადაცდენის გამო გაკვეთილიდან აძევებენ ან სკოლიდან დროებით ითხოვენ
ის მოსწავლეთა წარმატებულ მომავალსა და განვითარებაზე აქტიურად ზრუნავს
აღსანიშნავია, რომ შეხვედრას ნორვეგიის წითელი ჯვრის მოხალისეები ესწრებოდნენ
დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა