სიახლეები
სიახლეები

რისი უზრუნველყოფა ავალიათ სკოლებს დაწყებით, საბაზო და საშუალო საფეხურებზე
16-11-2024
-
+


ეროვნული სასწავლო გეგმის მისიაა მოსწავლის ჰოლისტური (შემეცნებითი, ფიზიკური, ფსიქო-სოციალური) განვითარება. ამისთვის სკოლამ განსხვავებული საჭიროებები უნდა დაუკმაყოფილოს მოსწავლეებს.

ა) დაწყებით საფეხურზე სკოლამ უნდა უზრუნველყოს:

ა.ა) ფუნდამენტური აკადემიური უნარების - წიგნიერებისა და რაოდენობრივი წიგნიერების განვითარების ხელშეწყობა;

ა.ბ) სასკოლო გარემოსა და სწავლის მიმართ დადებითი დამოკიდებულების, პოზიტიური აკადემიური თვითკონცეფციის (საკუთარი თავის, როგორც  მსწავლელის, აღქმა) ჩამოყალიბება და მოსწავლის მომზადება საბაზო საფეხურისთვის;

ბ) საბაზო საფეხურზე სკოლამ უნდა უზრუნველყოს საგანთა სწავლა-სწავლების საფუძველზე მყარი, დინამიკური და ფუნქციური ცოდნის კონსტრუირება, მოსწავლის ინტერესებისა და მიდრეკილებების გამოვლენა და მხარდაჭერა, მოსწავლის დამოუკიდებელი სწავლის უნარისა და შრომისუნარიანობის განვითარება, აქტიური მოქალაქის ფორმირების ხელშეწყობა და საფუძვლების შექმნა განათლების მომდევნო საფეხურზე (აკადემიური, პროფესიული) სწავლის გაგრძელებისთვის ან პროფესიული საქმიანობისთვის;

გ) საშუალო საფეხურზე სკოლამ უნდა უზრუნველყოს:

გ.ა) სისტემური აკადემიური და/ან პროფესიული ცოდნის კონსტრუირება;

გ.ბ) მოსწავლის მიერ საკუთარი პიროვნული განვითარების დაგეგმვისა და აკადემიური/პროფესიული ორიენტაციის მხარდაჭერა.


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

რისი უზრუნველყოფა ავალიათ სკოლებს დაწყებით, საბაზო და საშუალო საფეხურებზე

რა ხდება როცა მოსწავლეს დისციპლინარული გადაცდენის გამო გაკვეთილიდან აძევებენ ან სკოლიდან დროებით ითხოვენ

ცვლილებები სკოლებში, ბაღებსა და უმაღლესებში - 2025 წლის სამოქმედო გეგმის პროექტი ცნობილია

პიროვნება

ის მოსწავლეთა წარმატებულ მომავალსა და განვითარებაზე აქტიურად ზრუნავს

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია ერთმანეთის პატივისცემა, ნდობა 

 

სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს გუნდურობას თანამშრომლობით ურთიერთობებს


პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს სასკოლო საზოგადოების  თანამშრომლობით მზაობასა და მოსწავლეებისთვის თბილი გარემოს შექმნას

პოზიტიური სასწავლო გარემო მნიშვნელოვანი კომპონენტია სასკოლო წარმატებისთვის ეს არის გარემო, სადაც მოსწავლეები თავს გრძნობენ უსაფრთხოდ



სკოლები

აღსანიშნავია, რომ შეხვედრას ნორვეგიის წითელი ჯვრის მოხალისეები ესწრებოდნენ

საინტერესო

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

პროფესიონალ პედაგოგებთან ერთად, არსებობენ ისეთი მასწავლებელები, რომლებიც სასწავლო გარემოში ტოქსიკურები არიან

სავარაუდოდ, ის ბაკალავრის ხარისხს 14 წლის ასაკში, ხოლო დოქტორანტის - 18 წლისა მიიღებს

სიახლეები
საზოგადოება