მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მუნიციპალიტეტის სოფელ ჯურუყვეთის N1 საჯარო სკოლის დირექტორი პლატონ ბურძგლა მოსწავლეებს მათ საჭიროებებსა და ინტერესებზე მორგებულ სასწავლო გარემოს სთავაზობს. მისთვის მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია ნდობა და ურთიერთპატივისცემა. ბავშვებს საჭირო რჩევა-დარიგებებს აძლევს, რასაც ისინი ყოველთვის ითვალისწინებენ.
etaloni.ge-ის ბლიც-კითხვებს დირექტორი პლატონ ბურძგლა პასუხობს:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- ისეთ გარემოს, სადაც მოსწავლე, მასწავლებელი, მშობელი და ზოგადად სასკოლო საზოგადოების წევრები კომფორტულად, სასურველად და საჭიროდ გრძნობენ თავს.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- ნდობა, ურთიერთპატივისცემა, მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინება.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- მათი აბსოლიტური უმრავლესობა არის, სოფლის, მუნიციპალიტეტის, სკოლის, ოჯახის და ზოგადად ქვეყნის პატრიოტები.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- ერთად დგომას, ერთმანეთის ჯანსაღ კრიტიკას, იმისთვის რომ ნაკლი გამოსწორდეს და არა ჩასაფრებულის პოზიციიდან.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- გავზარდო საზოგადოების, ოჯახის, ქვეყნის მოყვარული ღირსეული მოქალაქეები.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- კონსტანტინე გამსახურდიას „მთვარის მოტაცება“, მიხეილ ჯავახიშვილის მოთხრობები.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- სპორტული აქტივობები, ინტელექტუალური თამაშები და ვიქტორინები, ლაშქრობები, ექსკურსიები.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU და ნეაპოლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ერთობლივ საგანმანათლებლო პროგრამებს განახორციელებენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეების ნამუშევრები მრავალფეროვანი და საინტერესო გახლდათ, მნახველთა დიდი მოწონებაც დაიმსახურა და რეალიზებაც წარმატებით მოხერხდა
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი გასვლითი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა