მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ილემის საჯარო სკოლაში როგორც ფორმალურ, ასევე არაფორმალურ განათლებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა. სწორედ ამიტომ, პედაგოგები მოსწავლეებს საინტერესო აქტივობებსა და პროექტებს სთავაზობენ.
ამჯერად, სკოლაში, პროექტებით სწავლების ფარგლებში, დასკვნითი აქტივობა მწერალ დავით კლდიაშვილის სახლ-მუზეუმში გაიმართა.
მე-9 კლასის მოსწავლეები და მათი ქართული ენის მასწავლებელი ლამარა ბიწაძე მწერლის ბიოგრაფიას და შემოქმედებას კიდევ ერთხელ მწერლის ეზოშივე შეეხნენ.
მოსწავლეებმა მასწავლებლის ნაამბობიდან მიღებული თეორიული ცოდნა ვიზუალური მასალით განიმტკიცეს და იქვე დაგეგმეს სამომავლოდ მწერლის ნაწარმოების „გაცოცხლება“.
„ბავშვები ასევე, ესტუმრნენ მწერლის ოჯახის კარის ეკლესიას. აღსანიშნავია, რომ ტაძარი XI საუკუნით თარიღდება და ბაგრატიონთა დინასტიის ერთ-ერთი საკვანძო ცენტრი ყოფილა და სოლომონ მეფემ ხრესილის ბრძოლის წინ სწორედ ამ ტაძარში დალოცა ქართველთა ლაშქარი“, - გვიყვებიან სკოლაში.
ეს დღე ძალიან საინტერესო, სახალისო და ინფორმაციული აღმოჩნდა მოსწავლეთათვის.
მსგავსი აქტივობები მოსწავლეთა მოტივაციისა და განწყობის ამაღლებას ხელს უწყობს.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე