მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების ევროპელმა მკვლევრებმა შეადგინეს მასწავლებლების მიერ დაშვებული 8 ყველაზე ხშირად დაშვებული შეცდომის ჩამონათვალი. ესენი გახლავთ:
ნიშნების მკაცრად წერა - დაბალი ნიშნები აყალიბებს ბავშვებში ნეგატიურ დამოკიდებულებას საგნის მიმართ, ამიტომ ევროპელ პედაგოგებს მოუწოდებენ, ოდნავ წაახალისონ მოსწავლეები.
მაღალი ტონით საუბარი მოსწავლეებთან - ყვირილი ფსიქოლოგიურ ტრავმას აყენებს ბავშვებს, რაც მათ აკადემიურ მიღწევებზეც აისახება.
მოთხოვნა - „მხოლოდ ასე და არა სხვაგვარად“ - თუ ბავშვს არ შეუძლია უფროსის მოთხოვნის შესრულება, ის ითრგუნება, ამიტომ მოსწავლეებთან საჭიროა ინდივიდუალური მიდგომების გამოყენება.
„ძალიან ბევრი ფურცელია“ - ეცადეთ მრავალფეროვანი სასწავლო აქტივობები შესთავაზოთ მოსწავლეებს რათა ისინი არ მიეჩვიონ შაბლონური დავალებების შესრულებას.
ემოციების გავლენა - არ დაუშვათ გაიჩინოთ საყვარელი მოსწავლეები და არასოდეს გამოავლინოთ საკუთარი განწყობები მოსწავლეების წინაშე.
უპატივცემულობა მოსწავლეების მიმართ - მათი შეცდომებისა და გადაცდომების საჯაროდ, თანატოლების წინაშე განხილვა დაუშვებელია.
ფიზიკური კონტაქტის არარსებობა გაკვეთილის მიმდინარეობისას - თუ მასწავლებელი მთელი გაკვეთილის მიმდინარეობისას ბავშვებთან დისტანციას იცავს, მისი საგანი უინტერესო ხდება.
წესები მხოლოდ მოსწავლეებისთვისაა - თუ თქვენ, როგორც პედაგოგს გაქვთ წესები და მათ მოსწავლეები უნდა დაემორჩილონ, გაითვალისწინეთ, თავად მოგიწევთ მათი დაცვა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ნიშნების მკაცრად წერა, მაღალი ტონით საუბარი მოსწავლეეებთან... - კიდევ რა შეცდომებს უშვებე პედაგოგები
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს ურთიერთპატივისცემაზე დაფუძნებულ, მეგობრულ, გუნდურ თანამშრომლობას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს უსაფრთხო გარემოს, მასწავლებელსა და მოსწავლეს შორის კეთილგანწყობილ ურთიერთობებსა და სწავლებას“
ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არიან კომუნიკაბელურები, გააჩნიათ პასუხისმგებლობის გრძნობა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე