სიახლეები
სიახლეები

გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდი აგრძელებს მომავალი პედაგოგების წამახალისებელ სასტიპენდიო პროგრამას
22-11-2024
-
+


გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდი უკვე მეხუთე წელია წარმატებით ახორციელებს მომავალი პედაგოგების წამახალისებელ სასტიპენდიო პროგრამას. მიმდინარე კვირას გუდავაძე -პატარკაციშვილის ფონდის წარმომადგენლები სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტს ეწვივნენ. ვიზიტის მიზანს სწორედ ფონდის სტიპენდიატებთან და სტუდენტებთან შეხვედრა წარმოადგენდა. ფონდის დირექტორი ზურაბ კერვალიშვილი ასევე დაესწრო ახალგაზრდა პედაგოგის თეონა თათოშვილის, ყოფილი სტიპენდიატის, ღია გაკვეთილს სოფელ წყრუთის სომხურენოვან სკოლაში, სადაც მასწავლებელმა მათემატიკის გაკვეთილი ჩაატარა.


ღია გაკვეთილის შემდეგ შემაჯამებელი შეხვედრა გაიმართა სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტთა და აკადემიურ პერსონალთან. სტუმრებს მიესალმნენ და მადლობა გადაუხადეს უნივერსიტეტის რექტორმა, პროფესორმა მაკა ბერიძემ, რექტორის მოადგილემ სამეცნიერო დარგში პროფესორმა მერაბ ბერიძემ, განათლების, ჰუმანიტარულ და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტის დეკანმა, ასოცირებულმა პროფესორმა, გულიკო ბექაურმა. ფონდისა და სჯსუს თანამშრომლობა 2020 წლიდან ხორციელდება და იგი მხოლოდ სასტიპენდიო პროგრამით არ შემოიფარგლება. მიმდინარე სასწავლო წელს, გპფ-ს ხელშეწყობით და მხარდაჭერით უნივერსიტეტში დაიწყო ახალი არჩევითი მოდულის სოციალურ-ემოციური უნარების სწავლება დაწყებითი განათლების მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული, საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის მეხუთე კურსის სტუდენტებისთვის. პროგრამის ფარგლებში სტუდენტმა შეხვედრაზე სწორედ სოციალურ-ემოციური უნარების სწავლების მნიშვნელობის შესახებ წარადგინეს პრეზენტაციები.
ღონისძიებაზე ფონდის დირექტორმა, ზურაბ კერვალიშვილმა მადლობა გადაუხადა სტუდენტებს წარმატებული სწავლისა და აქტიურობისათვის, ისაუბრა ფონდის საქმიანობის ისეთ მნიშვნელოვან პრიორიტეტზე, როგორიცაა მასწავლებლის პროფესიის ხელშეწყობა და განვითარება. მან ასევე მადლობის სიგელით დააჯილდოვა უნივერსიტეტის რექტორი პროფესორი, მაკა ბერიძე და ფაკულტეტის დეკანი, ასოცირებული პროფესორი, გულიკო ბექაური. შეხვედრის ბოლოს გაიმართა სტუდენტთა სასტიპენდიო ხელშეკრულებებზე ხელმოწერის ცერემონია. სასტიპენდიო პროგრამა "მომავალი პედაგოგი" ფონდის მიერ ინიცირებული პროექტია, რომელიც 2020 წელს დაიწყო და დღეს უკვე შვიდ პარტნიორ სახელმწიფო უნივერსიტეტში ხორციელდება. მისი მიზანია ხელი შეუწყოს პედაგოგის პროფესიის პოპულარიზაციას, დამატებითი მოტივაცია გაუჩინოს, განსაკუთრებით რეგიონში მცხოვრებ, ახალგაზრდებს და პარტნიორ უნივერსიტეტებში შექმნას მაღალი აკადემიური მოსწრების აბიტურიენტების მოზიდვის მეტი შესაძლებლობა. სტიპენდიის თვიური ოდენობა შეადგენს 150 ₾-ს. მაღალი აკადემიური მოსწრების სტიპენდიატებს უნივერსიტეტები თავად არჩევენ. პროგრამის ფარგლებში, ოთხი წლის მანძილზე ფონდმა უკვე 150-მდე სტუდენტი დააფინანსა. წელს ფონდს 65 აქტიური სტიპენდიატი ჰყავს. კურსდამთავრებულთა დიდი ნაწილი პროფესიით აგრძელებს საქმიანობას საქართველოს სხვადასხვა სკოლაში. გუდავაძე-პატარკაციშვილის საქველმოქმედო ფონდი 2017 წელს ქალბატონ ინნა გუდავაძის ინიციატივით დაარსდა და მისი მიზანია განათლების სისტემის განვითარების ხელშეწყობა და ისეთი პროექტების მხარდაჭერა, რომლებიც მიმართული იქნება ქვეყანაში განათლების ხარისხის გაუმჯობესებასა და ხელმისაწვდომობის გაზრდაზე, რათა სკოლაში განათლებული, წარმატებული, თავისუფალი და პატრიოტი მოქალაქე აღიზარდოს. გპფ-ის ძირითადი მიმართულებებია სასკოლო და პროფესიული განათლება; უმაღლესი განათლების მიმართულება შემოიფარგლება მხოლოდ ფონდის ინვესტიციით რეგიონულ უნივერსიტეტებში მომავალი პედაგოგების წახალისებისა და სასწავლო პროგრამებისა თუ პროცესების ხარისხის გაუმჯობესების მხარდაჭერის მიზნით. დღეისათვის გპფ-ს ჯამში 5 მილიონი ლარის 45-ზე მეტი საგანმანათლებლო გრანტი აქვს დაფინანსებული.



კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს

გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდი აგრძელებს მომავალი პედაგოგების წამახალისებელ სასტიპენდიო პროგრამას

რა შემთხვევაში არ შეინახავს ელჟურნალი განმავითარებელ კომენტარს - ეს უნდა გაითვალისწინოთ

ცვლილება მასწავლებელთა საგნისა და პროფესიული უნარების გამოცდების ჩატარების წესში - დოკუმენტი

ექსპონატი - ექსპონენტი; დიპლომანტი-დიპლომატი - პარონიმები და მათი მნიშვნელობები

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები
„ეს ღონისძიება ჩვენს სკოლაში ყოველ წელს ტარდება ბავშვების მონდომებით“ 

„ასე პოზიტიურად და ხალისიანად  შევისწავლეთ ძირითადი ფერების შერევით ახალი ფერის მიღება და შევძელით ფერთა წარმოება“, - გვიყვებიან სკოლაში

საინტერესო

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება