მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N38 საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებისა და სასწავლო პროცესის გამრავალფეროვნების მიზნით, პედაგოგები სწავლების სხვადასხვა მეთოდს იყენებენ.
სწავლა-სწავლების მრავალფეროვან მეთოდთა შორის, როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანია „მკითხველის თეატრი“, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა კითხვით დაინტერესებას, მათ მოტივაციასა და აქტიურობას, ტექსტის გაგება-გააზრებას. სწორედ ამიტომ, პედაგოგთა ხელმძღვანელობით მოსწავლეები სხვადასხვა ნაწარმოების მიხედვით, საინტერესო სცენარებს დგამენ.
ამჯერად, სკოლის VII ა კლასის მოსწავლეებმა ნ.დუმბაძის მოთხრობიდან „მე, ბებია, ილიკო და ილარიონი“ მონაკვეთი (პირველი სიყვარული“) წარადგინეს.
აქტივობა მიზნად ისახავდა გამომეტყველებითი კითხვისა და შემოქმედებითი უნარების განვითარებას.
მოსწავლეებმა ნახეს და მოისმინეს ფილმიდან აღნიშნული ტექსტის შესაბამისი ნაწყვეტები. მათ გაიხსენეს გამომეტყველებითი კითხვისათვის აუცილებელი მოთხოვნები, გადაინაწილეს როლები და წაიკითხეს ტექსტი.
მონაწილეები შეაფასეს ერთობლივად შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით. დამსწრე საზოგადოებამ გამოთქვა თავისი აზრი მათ შესახებ.
სკოლის სასწავლო ნაწილის გამგემ - ს.პაქსაძემ შეაჯამა აქტივობა, რომელმაც ძალიან სასიამოვნო შთაბეჭდილება დატოვა მსმენელსა და მონაწილეებში.
აქტივობას პედაგოგი მ.კიკვაძე ხელმძღვანელობდა.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა