მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
როზა შენგელია ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის გერმანული ენის პედაგოგია, რომლისთვისაც ყველაზე მნიშვნელოვანია ასწავლიდეს ისეთ გარემოში, სადაც ურთიერთპატივისცემა ფასობს, სადაც მოსწავლეები და მასწავლებლები დაფასებულები არიან, თავის მხრივ ზრუნავს, რომ მოსწავლეებს სწორედ ასეთი ჰარმონიული გარემო შეუქმნას და თეორიულ ცოდნის გადაცემასთან ერთად, მათთვის სასკოლო ცხოვრება თავგადასავლებით სავსე სამყაროდ აქციოს.
იხილეთ, ბლიც-ინტერვიუ პედაგოგ როზა შენგელიასთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- ურიერთერთპატივისცემაზე დაფუძნებულ სასკოლო გარემოს, სადაც სასკოლო საზოგადოების თითოეული წევრი გრძნობს, რომ ის ღირებული და დაფასებულია.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- ურთიერთგაგება, სითბო და ურთიერთპატივისცემა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- მათ უხარიათ ერთმანეთის წარმატება, არიან მოტივირებულები და მიზანდასახულები.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- ერთიან, შეკრულ, წარმატებაზე ორიენტირებულ გუნდს.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- მოსწავლეებისთვის ვიყო მაგალითი, მოტივატორი, მეგობარი და მრჩეველი.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- რ.ჯ. პალაციოს - „საოცრება“.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- შემეცნებითი ღონისძიებები, ვიქტორინები ...
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა