მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნანა ჯიჯელავა მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტალერის საჯარო სკოლის პედაგოგია, რომელიც ერთგულად ემსახურება თავის საქმეს, ზრუნავს განათლებული თაობების აღზრდაზე და არა მხოლოდ მათ განათლებაზე, არამედ სწორი ღირებულებების გაღვივებაზე. მისი მოტივაციის მთავარი წყარო ბავშვები არიან.
იხილეთ ბლიც-ინტერვიუ პდაგოგ ნანა ჯიჯელავასთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- ურთიერთთანამშრომლობაზე, პატივისცემაზე და სამართლიანობაზე დაფუძნებულ ურთიერთობას.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- პატივისცემა, ნდობა, სიყვარული.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- მათი პიროვნული და მორალური თვისებებიდან გამომდინარე აღიზრდებიან ღირსეულ ადამიანებად.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- ურთიერთპატივისცემას, თანამშრომლობას. თითოეული წევრის აქტიურ ჩართულობას სასკოლო ცხოვრებაში.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- მოსწავლეების თვალებიდან წამოსული სითბო და სიყვარული.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- ნოდარ დუმბაძის საბავშვო მოთხრობების წაკითხვას, დაწყებით კლასებში ვურჩევ ყველა მოსწავლეს.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- საახალწლო ზეიმები განსაკუთრებით მახარებდა მოსწავლეობისას.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„მოსწავლეების მოთხოვნით ამოვიღეთ ეს ნაწარმოებები პროგრამიდან“... - პრემიერი განათლების სისტემაზე საუბრობს
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
„მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არიან მეგობრულები, აქვთ აქტიური კომუნიკაცია ერთმანეთთან და მასწავლებლებთან“
„მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა ლიტერატურული საღამოები, სპორტულ შეჯიბრებებში მონაწილეობის მიღება“
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა